Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:42:53 GMT

کرونا با اتحاد ملی قابل شکست است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۲۹۵

کرونا با اتحاد ملی قابل شکست است

مهدی سید علی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همکاری مردم برای مهار این بیماری بسیار ارزشمند است که برای ریشه کنی آن می‌بایست به دستور العمل های پزشکی و تردد غیرضرور در محیط های عمومی بیشتر توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه ورزش در خانه می تواند در سلامت جسم و روان افراد بسیار تاثیر گذار باشد خاطر نشان کرد: این راهکار می تواند در این برهه زمانی برای جسم و نشاط خانواده ها بسیار تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داور لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد: نظافت دائم، شستشو دست ها و محدود کردن تردد بیرون از خانه می تواند تا حدود زیادی از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه کمک کند.

سید علی با بیان اینکه پویش در خانه ماندن روز ۱۳ فرودین نیز اشاره کرد و گفت که شهروندان با حسن مسئولیت پذیری خود توانستند برای کاهش شیوع بیماری کرونا اقدام ارزشمندی را ثبت کنند.

رئیس اداره واگذاری اماکن سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه پزشکان و پرستاران در صف نخست مبارزه با بیماری هستند افزود: علاوه بر این قشر نیز سایر پرسنل درگیر در این بیماری از جمله نیروهای آتش نشان، نیروهای انتظامی و نیروهای پاکبان و خدمات شهری تلاش های ارزشمندی را انجام می دهند.

سید علی تاکید کرد که در این برهه زمانی نیز از تلاش های بسیاری از پرسنل این نهاد شهری که برای غنی سازی اوقات فراغت جامعه اقدام به تهیه کلیپ های آموزشی و ورزشی داشته اند نیز تشکر می کنم.  

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اوقات فراغت جامعه خانواده شهرداری تهران لیگ برتر فوتبال بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم، اتحاد، امید

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن یادداشت دکتر خرمی‌شاد، به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

ماه مبارک رمضان، این فرصت ارزشمند برای تمرین ایمان و بندگی را گرامی می‌دارم و تقارن این ایام و لیالی عزیز را با روزهای فرخندۀ نوروز، به فال نیک می‌گیرم و سال نو را تبریک می‌گویم.

بیانات روشنگر و انگیزه‌بخش «رهبر معظم انقلاب اسلامی» در پیام و سخنرانی نوروزی ایشان و همچنین تاکید دوبارۀ معظم‌له بر موضوع اقتصاد و امر تولید و نام‌گذاری امسال به‌عنوان سالِ «جهش تولید با مشارکت مردم»، برای ما دست‌اندرکاران عرصه‌های اقتصاد و تولید، تذکری دوباره است که بیش از پیش در این عرصه تلاش کنیم. ایشان فرمودند: «اگر ما این توفیق را پیدا کنیم که همت مردم، سرمایۀ مردم، ابتکار مردم، حضور جدّی آحاد مردم را در عرصۀ اقتصادی وارد کنیم، درواقع یک بسیج مردمی در امر اقتصاد بکنیم، تولید هم می‌تواند به جهش برسد.» شرکت ملی صنایع مس ایران در سال گذشته نیز، با هدف رشد تولید و اجرای طرح‌های توسعه و افزایش بهره‌وری، برنامه‌های سنجیده‌ای را تدوین کرده بود که به لطف خدا و همت همۀ کارکنان شرکت مس، شاهد تحقق تمام برنامه‌ها و دست‌یابی به تمامی اهداف مدنظر بودیم و این رویّه در سال نو، با اهتمامی ویژه و بهره‌گیری از همۀ ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، ادامه خواهد داشت.

یک. تاکیدات معظم‌له بر کلیدواژۀ «مردم» و حضور مردمی در عرصۀ تولید، بیانگر این نکتۀ مهم است که اقتصاد مردمی و مردمی‌سازی اقتصاد، ضرورت اکنونِ کشور عزیز ماست. در ایران بزرگ ما، که سرشار از توانمندی‌های بی‌بدیل و ظرفیت‌های بی‌نظیر است، مشارکت گستردۀ مردم در فعالیت‌های اقتصادی و عرصۀ کار و تولید، بدون تردید می‌تواند راه‌گشای امروز و فردا باشد.

شرکت ملی صنایع مس ایران، به‌عنوان صنعت استراتژیک و راهبردی کشور، که از شمال‌غرب تا جنوب‌شرقِ این مرز پرگهر، با معدن‌کاران جهادگرش، از میدان‌داران عرصۀ اقتصاد است، با اعتقاد به اهمیت حضور مردم در این عرصه و در امتداد برنامه‌های پیشین خود، تمام اهتمام خود را برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» به‌کار خواهد بست؛ برنامه‌هایی همچون توسعۀ صنایع پایین‌دستی مس با مشارکت بخش خصوصی، همراهی با شرکت‌های دانش‌بنیان، پشتیبانی از کسب‌وکارهای کوچک و حمایت از ایده‌های نوآورانۀ دانش‌آموختگان جوان. در همین راستا، معادن کوچک‌مقیاس شرکت مس نیز، با انتشار فراخوان به مردم واگذار و از توانمندی بخش خصوصی در این زمینه استفاده خواهد شد؛ همچنان‌که در سال گذشته، دو معدن کوچک‌مقیاس شرکت مس به مرحلۀ عقد قرارداد رسید.

پیگیری جدّی طرح‌های بزرگ توسعۀ شرکت ملی صنایع مس ایران در همۀ مجتمع‌های تولیدی، از دیگر راهبردهای اصلی شرکت مس است و قطعاً، از رهگذر توسعه‌های آینده هم، شاهد جهش چشمگیر تولید خواهیم بود.

دو. «اتحاد»، کلیدواژۀ دیگری است که در سخنرانی نوروزی، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود. ایشان فرمودند: «همۀ ما وظیفه داریم که وحدت ملی را، اتحاد مردم را، اتحاد مردم و مسئولین را حفظ کنیم؛ روزبه‌روز آن را تقویت کنیم.»

شرکت ملی صنایع مس ایران، با اعتقاد به اهمیت اتحاد و با باوری استوار به «توسعۀ پایدار» و وجوهِ محیط‌زیستی، اقتصادی و اجتماعی آن، ایفای «مسئولیت اجتماعی» را همچنان سرفصل همۀ فعالیت‌های خود قرار خواهد داد، تا از طریق بسترسازی برای فعالیت‌های مردم‌محور و با توجه ویژه به حوزه‌هایی همچون کارآفرینی، آموزش و سلامت، برای گسترش عدالت اجتماعی بکوشد و همچنین با خدمت‌رسانی به مردم گرانقدر ایران، بویژه ساکنان بخش‌های کم‌برخوردار در مناطق جوارکارخانه‌ایِ شرکت مس در استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان، با ایجاد همدلی اجتماعی، در راهِ تقویت اتحاد ملی گام بردارد.

سه. کلیدواژۀ دیگری که در سخنرانی نوروزی، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود، «امید» است. ایشان با بیان این‌که «عوامل امیدزا در کشور، بحمدالله کم نیست»، به تعدادی از این عوامل، ازجمله در عرصۀ صنعت اشاره و بر تلاش برای ایجاد امید، تاکید کردند. رهبر حکیم انقلاب فرمودند: «اگر فروغ امید در دل‌ها خاموش بشود هیچ حرکتی اتفاق نمی‌افتد. ما این‌همه ظرفیت برای پیشرفت داریم، این‌همه جوان مستعد داریم، این ملت آماده‌به‌کار و پای کار را داریم، این منابع کم‌نظیر طبیعی را داریم، این موقعیت جغرافیایی ممتاز را داریم؛ ما می‌توانیم پیشرفت کنیم؛ پیشرفت‌های بزرگ...».

شرکت ملی صنایع مس ایران، روایت پیشرفت‌ها و بیان دستاوردهای کشور، بویژه در عرصۀ صنعت و معدن را، رسالت خود می‌داند. در همین راستا، برگزاری مستمر اردوها و ویژه‌برنامه‌های «روایت پیشرفت» در مجتمع‌های چهارگانۀ شرکت مس با رویکردِ امیدآفرینی، خصوصاً برای نسل جوان و نوجوان، در سال نو نیز ادامه خواهد داشت تا این آینده‌سازان میهن عزیزمان، با ظرفیت‌های شگفت‌آور و دستاوردهای گران‌بهای این خاک پاکِ پربرکت، بیشتر آشنا شوند.

همچنین، بهره‌گیری از شیوه‌های گوناگون اطلاع‌رسانی، همچون تولیدات رسانه‌ای، از دیگر راهکارهای شرکت مس در این مسیرِ آگاهی‌بخش خواهد بود تا به بیان رهبریِ عزیز؛ «این صداها را به گوش‌ها برسانیم.»

 

امیر خرمی شاد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

7 فروردین‌ماه 1403

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • اویل پرایس: اتحاد گازی بین ایران و روسیه
  • رئیسی: شکست‌های طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیر قابل جبران است
  • مردم، اتحاد، امید
  • (عکس) سال‌های پایانی شوروی و صف مردم برای غذا دولتی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی با این دانه خوراکی
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • هوش مصنوعی بیماری‌های ریه را شناسایی می‌کند/ ردیابی کرونا به روش تشخیص چهره