Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:14:05 GMT

پیشنهاد طرح فاصله‌گذاری هوشمند از سوی هلال احمر خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۳۰۲

پیشنهاد طرح فاصله‌گذاری هوشمند از سوی هلال احمر خوزستان

علی خدادادی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند می تواند مشکلات معیشتی مردم ناشی از تعطیلی کسب و کارها به دلیل شیوع ویروس کرونا را کاهش دهد.

وی گفت: در این طرح دستورالعمل هایی برای فعالیت برخی مشاغل در هر استان مشخص می شود تا در این شرایط بحرانی مشاغل مختلف امکان شروع به کار را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: برخی افراد که شغل آن‌ها در این ایام تعطیل شده با مشکل مواجه هستند، به این منظور پیشنهاد می شود در روزهای آتی با لحاظ کنترل شرایط انتقال بیماری و در نظر گرفتن مشکلات معیشتی و تعطیلی مشاغل مختلف ،طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت هوشمند به اجرا درآید .

خدادادی افزود: اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند با کارشناسی لازم می تواند راهگشای شرایط این روزهای کشور باشد.

وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد می شود قرارگاهی برای شناسایی افراد آسیب دیده از این بحران تشکیل شود، بسیاری از کارگران روز مزد در این ایام که مشاغل تعطیل شده اند با مشکلات زیادی مواجه شده اند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: کشورهای دیگر در این وضعیت ناشی از کرونا بودجه زیادی به اقتصاد خود تزریق کرده‌اند اما در کشور ما با توجه به تحریم و شرایط سختی که وجود دارد شاید دولت در تنگنا باشد اما بنا است تا اقداماتی در این راستا صورت گیرد.

خدادادی اظهار داشت: خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‌ها برای مقابله با ویروس کرونا انجام گرفته و به یاری خدا نتایج مطلوبی را در آینده خواهیم داشت.

وی با اشاره به کاهش ۸۰درصدی تردد در استان خوزستان گفت: نیاز به تلاش جدی و همکاری تمام آحاد مردم برای مقابله با انتشار ویروس کرونا همچنان لازم است، اگر تنها۲۰درصد جامعه تلاشی برای کنترل شیوع این ویروس نداشته باشند و به نکات بهداشتی توجه نکنند مشکل کرونا حل نخواهد شد.

جمعیت هلال احمر با شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان به عنوان معین وزارت بهداشت در کنار دانشگاه های علوم پزشکی فعالیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان امداد و نجات هلال احمر ویروس کرونا سازمان امداد و نجات هلال احمر طرح فاصله گذاری ویروس کرونا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود