Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-24@10:02:16 GMT

جاده چالوس و تهران-شمال مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۳۲۵

جاده چالوس و تهران-شمال مسدود شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: جاده چالوس در دو محور رفت و برگشت با هماهنگی پلیس راهور تا ۷ صبح فردا پنج شنبه ۱۴ فروردین مسدود است.

وی افزود: همکاران ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز عملیات راهداری در این محور انجام می‌دهند که فعلاً قرار است پنج شنبه صبح بازگشایی شود اما اگر برنامه تغییر کند، اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت باز هستند و مشکلی از نظر تردد ندارند اما قطعه یک آزادراه تهران-شمال مسدود است. چون وقتی محور کندوان بسته است، آزادراه تهران-شمال را نیز باید ببیندیم.

وی درباره کاهش ترددهای جاده‌ای در کل محورهای کشور گفت: در ۱۲ فروردین نسبت به ۲۴ ساعت قبل از آن شاهد کاهش ۲۰.۵ درصدی تردد بودیم؛ بیشترین تردد نیز در آزادراه کرج-قزوین با ۳۸ هزار تردد انجام شده است.

آشوری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۴۹۳ هزار تردد بین استانی ثبت شده که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

به گفته این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در ۱۲ فروردین بالغ بر ۱۱۹ هزار وسیله نقلیه ورود و خروج به استان تهران داشته اند که نسبت به ۲۴ ساعت قبل از آن، ۲۶ درصد کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: آزدراه همت-کرج نیز فعلاً باز است اما موارد کنترل مسافران توسط نیروهای پلیس، هلال احمر و وزارت بهداشت شامل تب سنجی و دیگر موارد مصوب در ستاد مبارزه با کرونا در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: آزادراه تهران شمال جلسه قزوین جاده چالوس محدودیت ترافیکی جاده چالوس مرکز مدیریت راه های کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است