Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@13:04:46 GMT

قلم دوربین و بازتاب سیزده به در 99

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۳۳۷

همراهی هموطنان با پویش "در خانه بمانیم" در روز سیزده به در، سوژه ی اصلی قلم دوربین امروز چهارشنبه است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

پارک ممنوع، روزهای خلوت شهر با کاهش ترددها، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گند زدایی و مقابله با شیوع کرونا، تولید ماسک و ژل ضد عفونی کننده در کنار نورپردازی برج آزادی و تصاویری از شکوفه های بهاری در بسته قلم دوربین امروز قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا پارک قلم دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پول کم، گوشی تاشو بخرید/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بلک‌ویو قصد دارد در ماه می (اردیبهشت و خرداد) گوشی تاشدنی Hero 10 را عرضه کند و اکنون رندرهای رسمی و برخی مشخصات آن منتشر شده‌اند. این گوشی با داشتن نمایشگر دایره‌ای کوچکی در کنار ماژول دوربین، به گوشی نوبیا فلیپ شبیه است.

براساس گزارش زومیت، نوبیا فلیپ مدتی پیش به‌عنوان ارزان‌ترین گوشی تاشدنی جهان با قیمت ۴۹۹ دلار رونمایی شد. با این حال، به‌نظر می‌رسد که عمر حکمرانی آن بسیار کوتاه‌ خواهد بود، زیرا قیمت گوشی تاشدنی هیرو ۱۰ در محدوده‌ی ۴۲۵ دلار قرار می‌گیرد. برای مقایسه، قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ بیش از ۱٬۰۰۰ دلار است.

مشخصات و قیمت گوشی بلک ویو هیرو ۱۰ نشان می‌دهند که باید آن را جزء محصولات میان‌رده‌ای در نظر بگیریم که آمده است تا تجربه‌ی استفاده از گوشی‌های تاشدنی را برای افراد بیشتری امکان‌پذیر کند.

بلک‌ویو هیرو ۱۰ دارای صفحه‌نمایش اصلی ۶٫۹ اینچی اولد با وضوح ۱٬۰۸۰ × ۲٬۵۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. بلک‌ویو استفاده از نرخ نوسازی کمتر را در جهت کاهش هزینه‌ی ساخت گوشی ذکر می‌کند. ضخامت هیرو ۱۰ در حالت بازشده به ۸٫۸ میلی‌متر و وزن آن به ۱۹۸ گرم می‌رسد.

گوشی تاشدنی بلک‌ویو از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این تاشدنی توسط پردازنده‌ی Helio G99 مدیاتک تغذیه می‌شود که از شبکه‌ی 5G پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین تنها به شبکه‌ی 4G محدود خواهد بود. هیرو ۱۰ دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

گوشی هیرو ۱۰ با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد که شاید برای بسیاری در میانه‌ی سال ۲۰۲۴ قابل قبول نباشد. این دستگاه قابلیت شارژ سریع با توان ۴۵ وات را دارد، اما هنوز ظرفیت باتری آن مشخص نشده است.

نوبیا فلیپ نرخ نوسازی را به ۱۲۰ هرتز افزایش می‌دهد، از پردازنده‌ی قدرتمندتر اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند، اما دارای دوربین‌های اصلی و سلفی با وضوح پایین‌تری است. نوبیا فلیپ نیز مانند هیرو ۱۰ با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897520

دیگر خبرها

  • با پول کم، گوشی تاشو بخرید/ عکس
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت گوشی s23 ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱ اردیبهشت)
  • وحدت؛ قربان این گشت! /تحلیل کیهان از بازتاب حمله ادعایی به اصفهان/اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • دوربین insta360 X4 چه مشخصاتی دارد؟
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی
  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران