Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@23:05:23 GMT

حال احسان حدادی رو به بهبود است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۳۶۸

خرداد: عضو شورای ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دو ومیدانی اعلام کرد که روند درمان "احسان حدادی" که چند روز پیش به کرونا مبتلا شد، بخوبی پیش می رود.
به گزارش خرداد به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت گفت: با توجه به پیگیری های مکرر دوستداران ورزش، لازم است اعلام کنیم که خوشبختانه وضع بالینی احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک لندن که در قرنطینه خانگی است نسبت به روزهای گذشته رو به بهبودی است و با این روند، بزودی سلامت کامل خود را به دست می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: عموم مردم را به ماندن در خانه توصیه می کنیم چرا که هر کسی می تواند در معرض ابتلا به این بیماری باشد و بهترین راه مقابله با این بیماری و قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه است.

منبع: ایرنا برچسب ها: احسان حدادی

منبع: خرداد

کلیدواژه: احسان حدادی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم

پیمان حدادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از  مراسم واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی اظهار کرد:  باشگاه پرسپولیس از امروز به بعد باشگاه دولتی نیست و  قطعا این باشگاه خصوصی می‌تواند  در بحث درآمدزایی و اقتصادی نسبت به گذشته قدم‌های جدیدتری بردارد و شاید با بروکراسی کمتری برخوردار باشد. ما تا به امروز که باشگاه دولتی بودیم در  خیلی از مذاکرات اقتصادی دستمان بسته بود و یکسری  قوانین و مقرراتی مشمول شرکت‌های دولتی از جمله شرکت پرسپولیس بود که این‌ها کار‌های ما را زمان بر می‌کرد.  

او افزود: ۱۰ درصد نقدی را بانک‌ها روز گذشته واریز کردند. بحث اینکه نقدی و یا فروش سهام برای رد دیون باشد در مالکیت باشگاه اثر گذار نیست. پس چه بهتر که این بدهی برای رد دیون باشد.   این ۶ بانک به توافقاتی رسیدند  که هر کدام  از این بانک ها، اعضای هیئت مدیره را مشخص کنند. اگر آنها  پایه کار  باشند به طور حتم روز‌های خوبی برای باشگاه پرسپولیس شاهد خواهیم بود. باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار هست و تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام در سال ۱۴۰۰ به ۲ باشگاه دادند برابر بوده است.   اقساط وام‌ها و بدهی‌های  ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود و مشکلی در این باره نداریم. وام ۲/۵ میلیون دلار ما هم وام قرض الحسنه هست که ما تلاش می‌کنیم با همکاری سهامداران بانکی بتوانیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که آن ۳/۵ میلیون دلاری که در‌ ای اف سی  داریم ۲/۵ میلیون دلار را با بدهی که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.  

حدادی گفت: اگر قرار باشد تمدیدی با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس صورت بگیرد هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه دارند انجام می‌دهند و تعهدات مالی چه به بازیکنان و چه به سایرین باید انجام شود و فقط نکته این است که ما تغییرات مدیریتی خواهیم داشت یا نه! من فکر می‌کنم با توجه به اینکه کمتر از ۲ ماه به پایان سال مالی  باشگاه و فصل فوتبالی وجود دارد، تغییر مدیریتی  بعد از این فصل رقم بخورد با توجه به حساسیتی که این روز‌ها  در رقابت‌ها وجود دارد به نظرم می‌تواند اثر بهتری داشته باشد.  

او درباره اینکه قرارداد اوسمار سرمربی پرسپولیس به کجا رسید، گفت: درویش با این مربی و مدیربرنامه اش صحبت کرده است و ان شا الله در روز‌های آینده نهایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است