Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:00:40 GMT

کارگاه تولید ماسک در اندیمشک راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۳۷۵

کارگاه تولید ماسک در اندیمشک راه‌اندازی شد

زهرا بهاروندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به «اطلاعیه‌ها» مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و موارد بهداشت فردی در اندیمشک برای مهار شیوع ویروس کووید ۱۹ لازم و حائز اهمیت است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر اندیمشک از آمادگی کامل برای آگاه بخشی به جامعه و انجام خدمت در حوزه مقابله با بیماری کرونا ویروس برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک به طرح «غربالگری نانوایی‌ها» در مناطقی از اندیمشک اشاره کرد و گفت: غربالگری ادارات، کارگاه‌های بهداشتی و غربالگری برخی روستاها از طرح‌های جمعیت هلال احمر اندیمشک برای مقابله و مهار شیوع ویروس کووید ۱۹ در این شهرستان است.

وی به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک به همت اعضا جمعیت هلال احمر اندیمشک اشاره و عنوان کرد: این کار با همکاری اعضا، شهروندان نیک‌اندیش اندیمشک انجام می‌شود.

بهاروندی خبر داد: تاکنون پنج هزار عدد ماسک توسط جمعیت هلال احمر اندیمشک تولید و در بین مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شد.

وی این اقدام را در راستای حمایت از خدمات کارکنان عرصه سلامت لازم دانست و گفت: پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیازمند یک عزم ملی و همگانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک بر لزوم آگاه‌سازی جامعه تأکید کرد و گفت: شکست بیماری کرونا نیازمند قطع زنجیره انتقال، رعایت کامل موارد بهداشت فردی و پرهیز از ترددهای غیرضروری در سطح معابری شهری است.

بهاروندی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر اندیمشک تا عبور از بحران کرونا با تمام توان در صحنه حضوری فعالی خواهد داشت و از خدمات‌رسانی و نقش‌آفرینی در حوزه مقابله با بیماری کرونا کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همه اماکن ورزشی، بخشی از اصناف، هسته مرکزی شهرستان اندیمشک، آزادراه پل زال، ورودی‌های اندیمشک، تفرجگاه‌ها، پارک فدک و هزار هکتاری، سدهای دز و کرخه برای شهروندان تا اطلاع ثانوی مسیر تردد مسدود و برخی دیگر نیز تعطیل هستند.

تولید روزانه ۳ هزار ماسک، تهیه اقلام بهداشتی، بسته‌بندی اقلام ضدعفونی معابر از جمله اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری، نهادها، ادارات، موکب‌های نورالزهرا و بیت‌الزهرا، هیئت فرهنگی مذهبی و شهرداری‌ها در شهرستان اندیمشک برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ است.

این شهرستان بیش از ۱۷۶ هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان حلقه اتصال خوزستان به استان لرستان و ایلام محسوب می‌شود.

از ۴۱ مورد بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان اندیمشک ۳۳ مورد ساکن شهرستان اندیمشک هستند که تعدادی از آنان با تلاش مدافعان سلامت بهبود یافته و ترخیص شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خوزستان بهداشتی و درمانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرداری ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جمعیت هلال احمر اندیمشک شهرستان اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسین اصغری گفت: با توجه به بارندگی‌های شب گذشته در شهرستان و به ویژه در روستای روم، چهار باب منزل مسکونی و یک کارگاه زرشک دچار خسارت شد.

وی افزود: در تماس مرکز کنترل هماهنگی عملیات بلافاصله یک تیم از پایگاه سه راهی روم و یک تیم پشتیبان از شعبه به روستای روم اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قاینات گفت: طی بررسی‌های انجام شده آبگرفتگی یک باب منزل، تخلیه و سه منزل و یک کارگاه زرشک نیز ارزیابی شدند.

اصغری افزود: شش نفر از پرسنل جمعیت با تجهیزاتی شامل دو دستگاه لجن کش، بیل، چکمه و سرهمی سیلاب در محل حادثه حضور داشتند.

به گفته وی این حادثه خسارت جانی نداشته و فقط منازل از نظر مالی دچار خسارت شده‌اند.

دیگر خبرها

  • رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • امدادرسانی هلال احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان