Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:57:56 GMT

بخشنامه نحوه حضور کارمندان در ادارات قزوین تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۴۵۸

بخشنامه نحوه حضور کارمندان در ادارات قزوین تمدید شد

منوچهر حبیبی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق این بخشنامه که از سوی جمشید انصاری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شده است همچنان باید یک سوم کارکنان در محل کار حاضر یافته و بقیه دورکاری کنند.

وی افزود: کارمندان در صورت دورکار نبودن باید به مرخصی بروند و البته مرخصی آنها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی اضافه کرد: چگونگی فعالیت دستگاه‌های اجرایی بعد از تاریخ یاد شده متناسب با تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا ابلاغ و اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این مدت به کارمندان تا سقف ۷۰ درصد اجازه مرخصی دهند به گونه‌ای که به روند خدمت رسانی خدشه وارد نشود.

معاون استاندار بیان داشت: بانوان شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال، بانوان شاغل دارای همسر یا فرزند معلول، افراد بالای ۶۰ سال، جانبازان معزز شیمیایی، افراد با سابقه پیوند اعضا (کبد، کلیه) و کلیه شاغلان آسیب‌پذیر یعنی افرادی که دارای سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کلیوی، بیماری کبدی و بیماری سرطانی هستند نیز شامل دورکاری می‌شوند.

وی افزود: این مهم در راستای پیشگیری و سلامت شهروندان و مهار بیماری کرونا اجرایی خواهد شد.

حبیبی تاکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود موضوع خدمات‌رسانی به شیوه الکترونیکی را در دستور کار داشته باشند.

تاکنون ۹۸۷ نفر در قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده، ۶۴۵ نفر بهبود یافته و متاسفانه ۱۴۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تغییر ساعات کار اداری استان قزوین استانداری قزوین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تغییر ساعات کار اداری استان قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا تغییر ساعات کار اداری استان قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد

نصرت الله نیکو مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای این طرح‌ها باعث شد تا هزار و ۲۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری مجهز شوند و نیاز بهره برداران را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین نیز در حال اجرای سامانه‌های نوین آبیاری است، ادامه داد: ۱۳۰ طرح برای این منظور در دستور کار قرار دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها ۶۳ درصد بوده و درحال تکمیل است.

نیکو اضافه کرد: ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز است که این عملکرد سبب شده تا در سطح کشور رتبه دهم را بین استان‌ها به دست بیاوریم.

به گفته این مسئول، سازمان جهاد کشاورزی در برنامه ریزی پیش رو باید سه هزار هکتار طرح سامانه‌های نوین آبیاری را در اراضی کشاورزی اجرایی کند که بخش قابل توجهی از این مهم نیازمند تامین اعتبار به موقع و در برخی موارد همکاری بهره برداران است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سامانه‌های نوین آبیاری سبب کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری و کیفیت مصرف آب می‌شود که استفاده از این روش به عنوان یکی از برنامه اصلی و هدفمند در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا