Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:04:41 GMT

آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۲۹۵ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۵۱۸

آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۲۹۵ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقانی فیروزآبادی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ آزمایش و تست کرونا در خراسان‌جنوبی انجام شده که از این تعداد خوشبختانه ۳۳ مورد منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه سه بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است، بیان‌کرد: در مجموع تاکنون ۹۵۶ آزمایش و تست کرونا انجام شده که از این تعداد ۶۶۱ مورد منفی و تعداد ۲۹۵ تست نیز مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی فیروزآبادی گفت: تاکنون ۲۴۴ بیمار مبتلا به کرونا ترخیص شده و ۲۰ بیمار نیز همچنان در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار مبتلا به کرونا فوت کرده‌اند، تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۱ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ۲۰۲ هزار و ۱۶۹ خانوار در خراسان‌جنوبی غربالگری شده‌اند، یادآور شد: این میزان خانوار غربالگری شده بیش از ۸۴ درصد خانوارهای خراسان‌جنوبی را شامل می‌شود.

کد خبر 4890420

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیرجند ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب طرح غربالگری بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد تردد وسایل نقلیه ضدعفونی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی

همزمان با ۲۹ فرودین مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مردم و تنی چند از مسئولان استانی در بیرجند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی