Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@21:08:20 GMT

معاون ترامپ:‌ روزهای سختی در انتظار آمریکایی‌هاست

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۵۲۸

معاون ترامپ:‌ روزهای سختی در انتظار آمریکایی‌هاست

به گزارش فارس،‌ «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی خطاب به شهروندان این کشور گفت که روزهای سختی در انتظار شما قرار دارد اما آینده در دستان شماست.

وی در ادامه سخنانش گفت: «در حال حاضر سناریویی که در انتظار آمریکاست بسیار شبیه به ایتالیا است.»

آخرین آمار در آمریکا حاکی از آن است که دست کم 191 هزار و 193 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و از این تعداد 4 هزار و 138 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمبود تجهیزات پزشکی و محافظتی در آمریکا به یکی از چالش‌های اصلی ایالت‌های این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است. 

 

طی روزهای اخیر فرمانداران ایالت‌های متعددی در آمریکا گفته‌اند که آنها تقریبا تجهیزات کافی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا را دریافت نکرده‌اند.

«ند لامونت» فرماندار ایالت کانکتیکت امروز سه‌شنبه گفت که تامین تجهیزات پزشکی از انبار ملی راهبری آمریکا به پایان رسیده و هم اکنون این ایالت باید برای تامین تجهیزات کلیدی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به خود متکی باشد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، مقامات آمریکایی و انگلیسی روز دوشنبه اتهاماتی را مطرح و تحریم‌هایی را اعمال کردند و پکن را به یک کمپین جاسوسی سایبری گسترده متهم کردند که ظاهراً میلیون‌ها نفر از جمله قانون‌گذاران، دانشگاهیان، روزنامه‌نگاران و شرکت‌هایی از جمله پیمانکاران حوره دفاعی را هدف قرار داده است.

براساس لیستی که ایالات متحده تهیه کرده، کارمندان کاخ سفید، سناتور‌های آمریکایی، نمایندگان پارلمان انگلیس و مقامات دولتی در سراسر جهان که از پکن انتقاد کردند از گزینه‌های هک گروه چینی بوده‌اند.

تعداد کمی از قربانیان با نام شناسایی شده‌اند، اما مقامات آمریکایی اظهار کردند، جاسوسی بیش از یک دهه هکرها، پیمانکاران حوزه دفاعی، مخالفان و انواع شرکت‌های آمریکایی. از جمله شرکت‌های فولاد، انرژی و پوشاک آمریکایی را به خطر انداخته و حتی همسران مقامات ارشد و قانونگذاران آمریکایی نیز قربانی هک شده‌اند.

لیزا موناکو، معاون دادستان کل ایالات متحده در بیانیه‌ای گفت: هدف از عملیات هک جهانی سرکوب منتقدان رژیم چین، به خطر انداختن نهاد‌های دولتی و سرقت اسرار تجاری بود. در کیفرخواستی که روز دوشنبه علیه هفت نفر از هکر‌های مظنون چینی منتشر شد، دادستان‌های ایالات متحده در دادگاه گفتند که این هک منجر به خطر افتادن حساب‌های کاری، ایمیل‌های شخصی، ذخیره سازی آنلاین و سوابق تماس‌های تلفنی بخش قابل توجهی از مردم آمریکا شده است. 

اتهامات جاسوسی از سوی دو کشور با بررسی اطلاعات و سوابق حملات سایبری، اعمال جاسوسی و حملات سایبری مخرب به شبکه‌ها و سایت‌های حساس به دولت چین وارد شده است.

به گفته مقامات آمریکایی و انگلیسی، این اقدامات از سوی گروه‌های جاسوسی چینی صورت گرفته است و هدف‌هایی مانند سرقت اطلاعات حیاتی داشته‌اند. از جمله اعمال جاسوسی اتهام‌زده شده به چین شامل ورود به سیستم‌های اطلاعاتی حساس دولت‌ها و سرقت اطلاعات شرکت‌های خصوصی است.

دولت چین این اتهامات را رد و تاکید کرده است که هیچگونه ارتباطی با این حملات نداشته است، اما به نظر می‌رسد که این اتهامات ممکن است روابط بین‌المللی چین با غرب را تحت تأثیر قرار دهد و بر روابط سیاسی و اقتصادی این دو کشور اثرات نامطلوب به جای گذارد.

این اتهامات نشان می‌دهد که جنگ سایبری به یکی از ابزار‌های انتقام و رقابت بین کشور‌ها تبدیل شده است و هر کشور در تلاش است تا به کمک این ابزار، مزایا و فوایدی برای خود و ضرر‌هایی برای دیگران ایجاد کند و در خمین راستا جامعه بین‌المللی به دنبال یافتن راه‌هایی برای محدود کردن و کنترل این نوع حملات است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فنلاند: معاهده دفاعی با آمریکا حاکمیت ما را تضعیف خواهد کرد
  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ببینید | فروریختن پل در بالتیمور
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد