Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:17:36 GMT

تولید ۲۵ هزار ماسک، سهم بسیجیان اقلید در مهار کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۵۳۰

تولید ۲۵ هزار ماسک، سهم بسیجیان اقلید در مهار کرونا

سرهنگ پاسدار حسن مهدوی چهارشنبه ۱۳ فروردین ماه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان اقلید، با حمایت امام جمعه شهرستان و همکاری شهرداری، مرکز آموزش فنی و حرفه ای، اداره آموزش و پرورش، کارخانه پارس الکل، موکب ابا صالح المهدی (عج)، انجمن های مردم نهاد و با نظارت شبکه بهداشت و درمان این تعداد ماسک و محلول ضدعفونی تولید و تعداد پنج هزار ماسک دیگر نیز بزودی در بین مردم توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید ادامه داد: محلول های توزیع شده شامل قوطی ۱۲۰ میلی لیتری از نوع مایع ضدعفونی کننده دست (هندراب) بود که بین ۲۵ هزار نفر توزیع شد.

سرهنگ مهدوی افزود: همچنین ۱۵ مرحله گندزدایی و ۲۰۰ هزار لیتر محلول‌پاشی در شهر و روستاهای اقلید با تلاش پایگاه‎های مقاومت بسیج انجام شد.

معاون اجتماعی سپاه اقلید ادامه داد: ۶ پایگاه ایست سلامت شامل ۷۵۰ نفر روز بسیجی از دهم اسفندماه تاکنون در ورودی های شهرستان در منطقه دژکرد، سده، آسپاس، حسن آباد و خنجشت بصورت شبانه روزی غربالگری و تب سنجی افراد ورود به شهر را انجام می دهند.

وی ادامه داد: همچنین از دیگر برنامه های انجام شده این نهاد، ساماندهی ۱۳۰ نفر بسیجی همیار سلامت در قالب کارگروه های پشتیبان نیروهای خانه بهداشت که در کمک به ضدعفونی کردن محیط، ضدعفونی منازل مبتلایان به کرونا، توزیع بسته های حمایتی و همچنین کمک به پزشک خانواده فعالیت می کنند.

سرهنگ مهدوی بیان کرد: همچنین تعداد ۱۵۰ سبد کالا شامل گوشت، برنج، ماکارونی، قند، رب گوجه فرنگی، روغن و کنسرو لوبیا در قالب بسته های حمایتی توسط صندوق خیریه حضرت ابوالفضل (ع) در بین نیازمندان توزیع شد.

به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان، تاکنون ۱۴ نفر در شهرستان اقلید به کرونا مبتلا شده اند که در این میان یک نفر فوت شده و ۳ نفر دیگر بهبود یافته اند.

شهرستان اقلید در فاصله ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقلید سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقلید سازمان بسیج مستضعفان ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقلید سازمان بسیج مستضعفان شهرستان اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس

مدیر اداره هنرهای تجسمی بسیج، از تولید تازه‌ترین طرح گرافیکی به مناسبت پنجم اردیبهشت، سالروز شکست هیمنه آمریکا در واقعه طبس خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رضا خوش‌تراش پسندیده مدیر اداره هنرهای تجسمی بسیج در این زمینه گفت: همزمان با فرارسیدن پنجم اردیبهشت، و سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، مرکز هنرهای تجسمی انقلاب (مهتا) بنا بر یکی از فرمایشات ویژه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با موضوع شکست آمریکا در قالب یک طرح گرافیکی تازه‌ترین تولید خود را رونمایی کرده است. این طرح با وام گرفتن از این سخن از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: " شن ها مامور خدا بودند " تولید شده است.

هنرمندان تجسمی در خط مقدم واکنش به تنبیه رژیم صهیونیستی

خوش‌تراش پسندیده افزود: موضوع شکست و درهم کوبیده شدن استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب، کنش‌های فرهنگی و سیاسی بسیاری را برانگیخته است. از این‌رو اداره بسیج هم برخود واجب دانست که به این موضوع ضریب ویژه‌ای بدهد و در همین راستا باید تولیدات فاخر و ارزشمند را در دستور کار قرار داد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری که جملگی از جهان‌بینی والایی برخوردارند، اداره هنرهای تجسمی بسیج در نظر دارد که در راستای منویات ایشان این‌گونه طرح‌ها را به منصه ظهور درآورد.

فایل طرح‌ها از اینجا قابل دریافت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد