Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت طی پیامی از فرمانده ناجا بابت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«سردار سرتیپ پاسدار اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

بدین وسیله از مدیریت بی نظیر حضرتعالی و تمامی عزیزان در نیروی انتظامی برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به خصوص اجرای طرح کنترل ایاب و ذهاب و جلوگیری از تجمع در بوستان‌ها در روز طبیعت در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قدر دانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق و سعادت روز افزون شما را در اداره آن مجموعه عظیم و خدمتگزار از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سعید نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»

کد خبر 4890423 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت سعید نمکی سردار حسین اشتری فرمانده ناجا ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا وزارت بهداشت کیانوش جهانپور علیرضا زالی شیوع کرونا سعید نمکی سازمان غذا و دارو طب سنتی کووید 19 سازمان نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ماسک طبی ستاد مقابله با کرونا علیرضا رئیسی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز چهارشنبه مورخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این روز وزیر بهداشت برنامه‌های افتتاح از پروژه‌های عمرانی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان را داشتند اظهار کرد: با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دیگر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، سالن مدیریت بحران، مرکز آموزش مهارتهای بالینی و شبیه ساز دیسپچ افتتاح شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در طرح امدادسلامت نوروزی افزود: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت پایان ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، حدود ۶۴ هزار تماس با ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شده است و واحدهای امدادی اورژانس در بیش از ۱۰ هزار عملیات امدادی، به بیماران و مصدومان اورژانسی امدادرسانی کرده‌اند.

کد خبر 6063963

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 27 مارس 2024
  • تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • (ویدیو) تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • وزیر کار: کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • رئیس سازمان جهانی بهداشت خواستار اجرای فوری قطعنامه آتش‌بس در غزه شد
  • همه مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال گام بردارند