Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از کاهش ۹۴ درصدی سفرهای ریلی، ۷۵ درصدی سفرهای جاده‌ای با ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ۷۰ درصدی سفرهای هوایی در نوروز ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی» در جلسه امروز هیات دولت، گزارشی از کاهش سفرهای نوروزی ارائه داد.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی اسلامی، سفرهای ریلی ۹۴ درصد، سفرهای حمل و نقل عمومی جاده با اتوبوس ۷۵ درصد و هوایی ۷۰ درصد کاهش داشته و سفرهای شخصی جاده‌ای نیز با کاهش چشمگیری مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد: ترددهای تجمعی در جاده‌های کشور در فاصله زمانی ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا هشتم فروردین‌ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد کاهش یافته است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: اقدامات بسیار خوبی در راه‌ها انجام شده است که از جمله آنها محور مواصلاتی منجیل _رودبار و محور اصفهان به شیراز که کمک بزرگی در تردد کرد.

وی افزود: همچنین ترانزیت در سال ۱۴۰۲، ۵۲ درصد افزایش داشته است.

بذرپاش در خصوص نقاط حادثه خیز گفت: نقاط حادثه خیز کشور از موضوعات جدی در دستور کار دولت است که با توافقی که با همکاران در پلیس و وزارت راه شده، قرار شد ۸۸۷ نقطه حادثه خیز را رفع کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ۴۱۲ نقطه حادثه خیز در سال ۱۴۰۲ رفع خطر شد و مجموعاً تاکنون ۵۲۵ نقطه حادثه خیز رفع خطر شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان / ثبت بیش از ۱۹ میلیون تردد و جان باختن ۳۶ نفر
  • کاهش ۶۰ درصدی تصادفات در جاده‌های بوشهر
  • کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان
  • ◄ کاهش بیش از ۵۰ درصدی تلفات جاده ای / خواب آلودگی و خستگی، مهمترین عامل تصادفات
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • کاهش ۶۴ درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی در استان بوشهر
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • بازدید هوایی مخبر از جاده های کشور
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده ای