Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:26:05 GMT

فراخوان مسابقه عکس سیزده به در کرونایی در استان فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۶۶۱

فراخوان مسابقه عکس سیزده به در کرونایی در استان فارس

رییس ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مردم فارس امروز سیزده به در خود را  با ماندن در خانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ، سپری کردند از این رو مسابقه بزرگ روز طبیعت را برای آنها ترتیب دادیم.

مهدی جعفری افزود: در این مسابقه اهالی استان فارس می توانند با ارسال عکس و فیلم نشان دهند که در روز سیزده به در خانه مانده‌اند و این آیین را با انجام بازی ها و سرگرمی‌های خلاقانه خود را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به بهترین آثار ارسالی جوایزی از جمله ۳۰ دست لباس و لوازم ورزشی و ۳۰ جایزه استفاده رایگان به مدت یک ماه از اماکن و باشگاه های ورزشی شهرستان‌های شیراز و پاسارگاد در نظر گرفته شده است.

رییس ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود در روز سیزده به در در خانه را از طریق واتس آپ به شماره های ۰۹۱۷۹۱۳۸۰۳۸ و ۰۹۱۷۷۲۹۰۲۳۱ بنام اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد ارسال کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره ورزش و جوانان استان فارس بازی طبیعت ورزش و جوانان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود