Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@06:32:00 GMT

لایی وحید امیری به پیکه در صفحه فیفا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۷۲۳

لایی وحید امیری به پیکه در صفحه فیفا

صفحه اینستاگرام فیفا در پستی صحنه لایی زدن وحید امیری به پیکه را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، یکی از جذاب‌ترین صحنه‌ها برای ایرانی‌ها در خلال جام جهانی فوتبال در روسیه صحنه‌ای بود که وحید امیری توانست به زیبایی توپ را از بین پاهای جرارد پیکه، مدافع صاحب نام اسپانیایی و عضو تیم بارسلونا عبور دهد. در ادامه ارسال زیبای این بازیکن روی سر مهدی طارمی نشست ولی ضربه سر طارمی با اختلاف ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام جام جهانی فوتبال فیفا با انتشار این صحنه نوشت: برای قدردانی از این مهارت زیبا. کسانی که توانایی این مهارت را دارند تگ کنید.

به گزارش ایسنا، وحید امیری بعد از جام جهانی به ترابزون اسپور ترکیه پیوست و بعد از یک سال بار دیگر به پرسپولیس برگشت.

لینک کوتاه: asriran.com/0031hf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وحیدامیری وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • (ویدئو) رقص مازنی علیزاده با پرچم ایران در اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی