Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@22:37:14 GMT

چگونگی بازفعالیت مشاغل بعد از ۲۰ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۸۳۴

چگونگی بازفعالیت مشاغل بعد از ۲۰ فروردین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز (۱۳ فروردین ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد:  طرح محدودسازی که هم اکنون جاری است به نحو احسنت مورد استقبال مردم واقع شده است و دستگاه‌های اجرایی مربوط به این طرح خوب عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما نزدیک به ۱۰۰۰ ورودی و خروجی در استان‌ها داریم که این شامل شهرستان‌ها هم می‌شود، گفت: این‌ها در سه شیفت فعالیت می‌کنند که اگر در هر شیفت ۲۰ نفر هم کار کنند، عدد بسیار بزرگی است که معمولا خود مردم، بسیجیان و نیروی انتظامی این کار را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی فضلی ادامه داد: بر اساس گزارشی که از وضعیت جاده‌ها داریم به‌طور متوسط ۳۰ درصد دیگر مسافرت‌ها کاهش پیدا کرده و ۵۵ درصد نیز مصرف نزین کم شده و برای امروز که روز طبیعیت و ۱۳ بدر است، نیز تمهیداتی اتخاذ شد که در محل‌هایی که هرساله محل تجمع مردم بوده است، محدودیت ایجاد کردیم و مردم تا به حال با ما همراهی کرده‌اند.

وزیر کشور افزود: امیدواریم با ادامه این طرح که تا ۲۰ فروردین ماه خواهد بود بتوانیم نقش اصلی خود را در محدودسازی با همکاری مردم ایفا کنیم. پس از ۲۰ فروردین ماه اگر تصمیمی گرفته شود که فعالیت‌ها دوباره شروع شود کمیته امنیتی، اجتماعی و سیاسی که در وزارت کشور تشکیل شده و جلساتی داشته است، چگونگی و شرایط بازفعالیت همه مشاغل و صنوف را بررسی می‌کند.

رحمانی فضلی افزود: چگونگی فعالیت وزارتخانه‌های آموزش پرورش و وزارت علوم را با همکاری خود وزارتخانه‌ها بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با روند کنونی هم در حوزه ابتلا و هم در حوزه بستری و هم در حوزه فوتی‌ها بسیاری از استان‌ها روند کاهشی و بسیاری روند ثبات پیدا کرده‌اند، گفت: روند ابتلا در چهار استان افزایشی بوده است.

کد خبر 497015 برچسب‌ها وزارت کشور عبدالرضا رحمانی‌ فضلی مشاغل كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور عبدالرضا رحمانی فضلی مشاغل كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی

رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی گفت: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند، افزود: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.

رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.

ره انجام معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت: برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی