Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین است، گفت: ادامه روند طرح منوط به تصمیم حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احد جمالی در برنامه استودیو سلامت شبکه استانی دنا از همکاری خوب مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ماندن در خانه در روز طبیعت قدردانی کرد و این همکاری را نشان از فرهنگ بالای مردم استان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی در مورد زمان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: زمان این طرح تا ۲۰ فروردین است اما اگر عزیزان بهداشت و درمان و دانشگاه تشخیص دهند و اعلام کنند که می‌شود صنوف خاصی یا ادارات و مدارس باز شوند ما گوش به فرمان آنها در حوزه بهداشت و درمان خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تمهیدات دولت برای افرادی که از این شرایط متضرر شدند، گفت: دولت تمهیدات خوبی برای افرادی که بیکار شدند یا از این شرایط متضرر شدند اندیشیده است، البته اکثریت افرادی که در این استان هستند به لحاظ اقتصادی ضعیف هستند و سرمایه کلانی ندارند که با مشکل کمی مواجه شده باشند اما تمهیدات خوبی اندیشیده شده که حوزه اقتصادی استان جزئیات کامل آن را ارائه خواهد کرد‌.

این مسوول ادامه داد: اما در خصوص پرداخت افراد که از کار بیکار شدند و اختصاص وام با بهره تمعیداتی شده است چرا که ما جز‌ء استان‌هایی بودیم که در این خصوص پیشنهاد داشتیم و مدافع مردم شریف استانمان بودیم.

جمالی خاطرنشان کرد:  خیلی از این افراد در زندگی روزانه خود دچار مشکل هستند اما در این شرایط ایثار کردند و ما حامی آنها هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس معاون سیاسی امنیتی استاندار تعطیلی صنوف طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد

سعید کریمی درباره اظهارات یکی از معاونان سازمان مدیریت بحران شهر تهران مبنی بر صدور شناسنامه ایمنی برای بیمارستان‌ها، گفت: موضوع صدور شناسنامه توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مطرح شده که در ارتباط با جزئیات این شناسنامه باید از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سوال پرسید؛ چرا که وزارت بهداشت نسبت به صدور شناسنامه اقدام نمی‌کند. شناسنامه تعریف و مشخصاتی دارد که باید درباره جزئیات آن پرسش‌هایی مطرح کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها از منظر ایمنی مورد بررسی قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها از منظر ایمنی به ۴ گروه "A"، "B"، "C" و "D' تقسیم شده‌اند. گروه "D"، شامل بیمارستان‌هایی می‌شود که از منظر ایمنی وضعیت خوبی ندارند. به طور مثال، بیمارستان لولاگر تغییر وضعیت داده و به درمانگاه تبدیل شده؛ همچنین یک بلوک از بیمارستان حضرت رسول در حال بازسازی است. بیمارستان‌هایی که از منظر ایمنی از وضعیت خوبی برخوردار نبودند، در حال اصلاح یا تخریب و جایگزینی با یک ساختمان جدید هستند. 

معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه به دلیل برقراری ارایه خدمات، بیمارستان‌ها را نمی‌توان به یکباره تعطیل کرد، افزود: بر همین اساس گزینه جایگزین یک بیمارستان باید تعیین شود و بیماران بیمارستان مربوطه به بیمارستان جایگزین منتقل شوند. علاوه بر بیماران، این مراکز دارای نیروی انسانی هستند و هر نیروی انسانی دارای معیشت است و این موضوع نیز باید در کانون توجه قرار داشته باشد. 

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های «لولاگر» و «حضرت رسول» اصلاح شده‌اند، افزود: دیگر بیمارستان‌هایی که وضعیت مشابه این دو بیمارستان را دارند نیز باید اصلاح شوند. 

پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه پروانه ۱۰۰ بیمارستان به‌ دلیل رفع نکردن مشکلات، تمدید نشده است و این بیمارستان‌ها به سرعت در حال انجام اقدامات لازم هستند، گفت: البته طی یک ماه اخیر تعداد  ۲۵ بیمارستان از این ۱۰۰ بیمارستان توانسته‌اند پروانه خود را به دست بیاورند. تمدید پروانه بیمارستان‌ها مستلزم گذراندن یک پروسه است و مستلزم گرفتن مجوزها و تاییدیه‌ها از برخی ارگان‌ها مانند آتش‌نشانی است. بنابراین طی یک ماه اخیر، ۲۵ بیمارستان با وجود تعطیلات نوروزی توانسته‌اند پروانه خود را کسب کنند و بقیه نیز در حال انجام اقدامات لازم هستند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳