Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:02:44 GMT

خلوت ترین سیزده بدر تاریخ میناب رقم خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۹۶۹

خلوت ترین سیزده بدر تاریخ میناب رقم خورد

احمدی گفت: شهروندان مینابی با گوش دادن به توصیه های ستاد پیشگیری بیماری کرونا و در خانه ماندن، خلوت ترین سیزده بدر تاریخ این شهرستان را رقم زدند.

« محمد احمدی »، فرماندار ویژه شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به انجام طرح فاصله های اجتمایی و توصیه در خانه ماندن، اظهار کرد: ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در روزهای ۱۲و ۱۳ فروردین با تشدید اعمال پیشگیرانه در شهرستان میناب از مردم خواسته بود تا در خانه بمانند و برای ازبین بردن زنحیره این بیماری برای سلامت خود و شهروندان میناب همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این طرح برای هرگونه عبور و مرور محدویت قائل شده ایم و مانع حضور خودروها و شهروندان به داخل شهر بودیم تا بتوانیم زنجیره این بیماری را قطع کنیم و مانع شیوع بیشتر آن در بین مردم باشیم.

 

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: در روز ۱۳ فروردین که روز طبیعت نام دارد و مردم هر ساله در دشتها و باغها و تفرجگاهها حضور پیدا می کردند، ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ را برای مقابله با این بیماری در خانه ماندن را ترجیح دادند تا  سلامت خود و همشهریانشان را تضمین کنند.

 

احمدی گفت: در طول ۴۰ سال گذشته ۱۳ فروردین  ۱۳۹۹ به عنوان خلوت ترین سیزده بدر شهرستان میناب رقم خورد، در صورتی که مردم شهرها و روستاها در شهرستان میناب از روز ۱۲ فروردین تا عصر ۱۳ فروردین را در تفرجگاهها وپارکها و مکانهایی با جادبه گردشگری حضور پیدا می کردند.

 

وی با بیان اینکه این اقدام مردم میناب و همکاری آنها برای مقابله با بیماری کرونا بی نظیر بود، عنوان کرد: از روز ۱۲ فروردین با اعمال طرح فاصله گذاری اجتماعی  بیش از ۸۰۶ خودرو از مبادی های ورودی و خروجی برگشت داده شده است.

 

احمدی تصریح کرد: در سال گذشته مردم شهرستان میناب برای حضور در تفریحگاها بیش از ۴۴۸ هزار  لیتر سوخت مصرف کردند که با انجام طرح فاصله گذاری اجتماعی و همکاری مردم برای در خانه ماندن این میزان به  ۱۱۵ هزار لیتر کاهش پیدا کرده است.

 

فرماندار میناب بیان کرد: در روز ۱۳ فروردین با تشدید  اعمال طرح فاصله گذاری اجتماعی  و همچنین اعمال جریمه سنگین برای متخلفین ۴۱ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲ خودرو نیز توقیف شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/673

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت های تردد در روز طبیعت جریمه خودروی متخلف پویش در خانه بمانیم مقابله با بیماری کرونا ۱۳ فروردین محمد احمدی شهرستان میناب شهرستان میناب خانه ماندن ۱۳ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر بچه‌ای در میناب

آفتاب‌‌نیوز :

نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیل به همراه دوستانش برای دیدن سیل به رودخانه نزدیک شد.

وی گفت: وی به داخل رودخانه سقوط کرد و متاسفانه دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

امروز همچنین دو جوان چهارده و بیست ساله اهل روستای زهریکار سورک لیردف شهرستان جاسک که برای تفریح و شنا وارد یک گودال آب ناشی از بارندگی شدند، جان باختند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر
  • رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در میناب
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است