Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان اظهار کرد: آمارهای ارائه شده بیانگر آن است که موضوع خود مراقبتی به خوبی در شهرستان آبادان انجام شده است.

وی با بیان اینکه میزان RO که مربوط به انتشار این بیماری از فردبه‌فرد دیگر است در آبادان وضعیت خوبی دارد، افزود: همچنین میزان فوتی بیماران کرونایی در شهرستان آبادان متوسط کشور و استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان از تمدید طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» تا ۲۲ فروردین‌ماه امسال خبر داد و گفت: بر اساس این طرح تمامی مغازه‌های غیرضروری، مراکز تجاری تعطیل و کنترل ورودی و خروجی، تردد نداشتن غیر ضروری مردم انجام می‌شود و همچنین تنها ۲۰ درصد از کارمندان به سر کار می‌روند.

شریعتی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح بتوانیم شیوع بیماری را کنترل و به سمت ریشه‌کن کردن کرونا حرکت کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ویروس بیماران آبادان متوسط کرونایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فقدان مهارتهای خود مراقبتی در بیماران قلبی و بستری شدن مکرر آنها از چالش های مهم است که ریشه در اجرای برنامه خودمراقبتی نادرست و کافی نبودن آموزش به این بیماران دارد.

آموزش خود مراقبتی، انسانها را به سمت حفظ، نگهداری و ارتقای سلامت سوق می دهد و می تواندباعث مقابله ی بهتر افراد با اثرات بیماری گردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر