Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد میداودی بازیکن سابق استقلال، درباره حال و هوای این روزهای خود و فوتبال ایران صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سال جدید و تعطیلی فوتبال ما را بر آن داشته تا با گفت و گو هایی نوروزی فاصله شما را با فوتبال کم کنیم این بار سراغ خالق زیبا ترین گل های فوتبال باشگاهی و بازیکن سابق استقلال رفتیم و با میلاد میداودی  از شرایط این روزهای کرونایی و فوتبال سخن گفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال خوبی برای فوتبالی ها شروع نشد. تحت تاثیر کرونا فوتبال تعطیل شده است در این باره صحبت می کنید.

از روزی که این اتفاق رخ داده است فوتبال در کل دنیا تعطیل شده اما این تعطیلی در کشور ما اثر بیشتری داشته است چون تنها دلخوشی ما همین فوتبال بود که آن را هم از دست دادیم.

شما در این روز ها چه کار می کنید؟

قبل از شیوع این بیماری به اهواز آمده بودم و از حدود دو ماه قبل سعی کردم کمتر از خانه خارج شوم و به نوعی در قرنطینه هستم. اهواز شرایط بسیار بهتر از تهران بود ولی بالاخره اینجا هم این بیماری شیوع پیدا کرده است و ما فقط برای خرید بیرون رفتیم شهر هم واقعا تعطیل بود. خوزستان و اهواز عیدش بسیار زیبا و معروف است اما طی همین مدت و قبل از این محدودیت ها پارک ساحلی اهواز و تفریحگاه های دیگر بسته بود خبری از شلوغی نبود

این روزها استقلال چالش مدیریتی دارد چند نفر آمدند و رفتند چرا استقلال به این وضعیت دچار شده است؟

اولین گزینه برای ثبات یک تیم مدیریت قوی و هیئت مدیره همراه است. زمانی که ما بازی می کردیم استقلال مدیریت منسجم و قوی داشت که باعث شد ما نتیجه خوبی بگیریم. البته ارکان زیادی در این رابطه نقش دارند از بازیکنان تا کادر فنی اما اصلی ترین عامل مدیریت خوب است. وضعیتی که از آن صحبت می کنید کم و بیش در اکثر باشگاه ها وجود دارد اما در استقلال مشخص نیست چه کسی تعیین کننده است و اینکه چه کسی می آید و چه کسی می رود و این دوستان چرا استعفا می دهند. اصلا معلوم نشد دلیل استعفای آقای فتح الله زاده و دیگر دوستان چیست؟ چرا می آیند و چرا می روند؟ این نه برای ما نه بازیکنان و نه هواداران واضح و روشن نیست.این رفت و آمد ها چه دلیلی دارد باید پرسید چه مشکلی دارند.

مشکلات مالی و بدهی های سنگین بزرگ ترین مشکل استقلال است همین اولِ کار، استقلال نیاز به چند ده میلیارد دارد تا پنجره های نقل و انتقالش بسته نشود.

حالا مدیری که می آید باید فکر این چند ده میلیارد بدهی را کرده باشد نمی شود که بدون برنامه بیاید. کسی از جیبش خرج  نمی کند. باید دید از چه کسانی برای کمک قول گرفته و آیا وعده ها عملی می شود یا نه .

دوست شما  فرهاد مجیدی سرمربی این روزهای استقلال است و به خاطر این وضعیت و هرج و مرج های قبل این در آستانه استعفا قرار داشت فکر می کنید فرهاد مجیدی چه آینده ای در استقلال خواهد داشت؟

به نظر من فرهاد می تواند آینده خوبی داشته باشد هم برای خودش و هم برای استقلال و از سمت دیگر می تواند در بین بهترین مربیان ایران قرار بگیرد اما باید شرایط فراهم باشد با دست خالی که نمی شود و این شرایط بد مالی کار را سخت می کند. من بازیکن بودم می دانم تا شرایط مناسب نباشد کار مربی برای جمع و جور کردن تیم بسیار دشوار خواهد بود.

از فوتبال کمی فاصله بگیریم سریال پایتخت را می بینید؟

در این چند وقت اخیر پایتخت را ندیده ام و نمی بینم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد میداودی استقلال استقلال لیگ برتر میلاد میداودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در بازی معوقه هفته هفدهم  لیگ برتر فوتبال و دربی اصفهان امروز (روز چهارشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

 طلایی پوشان اصفهان در حالی به مصاف همشهری خود می‌روند که در ۲ هفته اخیر برابر ۲ تیم قعر جدولی صنعت نفت آبادان و نساجی یک شکست و یک تساوی به دست آوردند و با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند و  از کورس قهرمانی جا ماندند.  

شاگردان مورایس می‌خواهند با برد در دربی اصفهان روند ناکامی‌های خود را قطع کرده  و با هواداران خود آشتی کنند و جایگزین تراکتور در رتبه سوم جدول رده بندی شوند.   

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان تحت فشار قرار دارد و هواداران اصفهانی در بازی با نساجی شعار‌هایی علیه این مربی دادند و او به خوبی می‌داند که در صورت ناکامی در  دربی اصفهان شاید به سرنوشت خمز سرمربی خارجی تراکتور دچار شود.  

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته با برد پرگل برابر تیم تراکتور روند ناکامی‌های خود را قطع کرد و اولین برد خود را در سال جدید به دست آورد. این تیم اصفهانی با این برد روحیه بخش برابر سپاهان  در دربی اصفهان صف آرایی می‌کند.  

شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند با بردن دربی اصفهان همچنان جایگاه خود را در میانه جدول حفظ کنند، اما کار سختی مقابل حریف قدرتمند خود دارند.  

البته سپاهانی‌ها در دربی اصفهان آمار خوبی در اختیار دارند و آنها در ۲۳ دربی پیروز شدند و  در ۱۱ بازی هم شکست  خورده اند. همچنین ژوزه مورایس در دربی اصفهان هیچ گاه بازنده نبوده و ۲ برد و یک تساوی در کارنامه اش دارد، اما محمد ربیعی برعکس مورایس نتایج خوبی در دربی اصفهان نگرفته است. او در ۸ تقابل با سپاهان، ۶ بازی را شکست خورده و فقط یک بار پیروز شده است.  

بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم سپاهان به پایان رسید و ذوبی‌ها اکنون به دنبال جبران آن شکست هستند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • بررسی روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مجله فوتبال