Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:28:08 GMT

آخرین وضعیت ادامه لیگ قهرمانان و لیگ‌های اروپایی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۰۷۲

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا ، یوفا امروز (چهارشنبه) در یک جلسه با ۵۵ عضو خود درباره بازی‌های باقی‌مانده لیگ‌های اروپایی و لیگ قهرمانان که به خاطر فراگیری ویروس کرونا لغو شده‌اند تصمیمات جدیدی گرفت. الکساندر شفرین (رییس یوفا) تاکید کرد که می‌خواهد لیگ‌های داخلی و رقابت‌های اروپایی به پایان برسند.

یوفا اعلام کرد ممکن است همه بازی‌ها پشت در‌های بسته برگزار شود؛ حتی فینال لیگ قهرمانان اروپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این اتفاق رخ دهد در تاریخ این رقابت‌ها بی‌سابقه خواهد بود. همچنین این سازمان احتمال شروع دوباره لیگ‌ها را در ماه‌های آوریل و می، بعید دانست. احتمال دارد تیم‌ها بتوانند در ماه می‌تمرینات خود را از سر بگیرند. البته همه چیز بستگی به پیشرفت فراگیری ویروس کرونا دارد.

بر این اساس رقابت‌ها تا ماه ژوئن برگزار نخواهند شد و تابستان ادامه بازی‌ها به انجام خواهد رسید. به همین خاطر برنامه فصل ۲۱-۲۰۲۰ هم تغییر پیدا خواهد کرد و در رابطه با آن تصمیم‌هایی گرفته خواهد شد. یوفا در این راستا بازی‌های ملی که قرار بود در ژوئن برگزار شوند را لغو کرد.

همچنین احتمال دارد در تعطیلات کریسمس رقابت‌های باشگاهی برگزار شوند تا در زمان مناسب لیگ‌ها به پایان برسند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت لیگ قهرمانان یوفا لیگ های اروپایی کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت رقابت ها بازی ها لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!