Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در پویش «در خانه با قرآن بمانیم»، گفت: در این ایام که مردم شریف مجبور به خانه نشینی هستند فرصت خوبی حاصل شده است تا با فراغ بال انس بیشتری با کلام خدا بگیریم که این ارتباط معنوی آرامش بخش دل‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: در این روزها که جهان با یک ابتلای عمومی درگیر است و مردم با ترس از بیماری فراگیر کرونا و مشکلات حاصل از آن، مثل مشکلات اقتصادی و از دست دادن عزیزان مواجه هستند، تنها راه چاره صبر و رعایت مسائل بهداشتی است و خداوند به صابرین مژده داده است.

پیام حاکی است: می‌دانید که صبر با تحمل فرق می‌کند! صبر یعنی تبدیل تهدیدها به فرصت و بلاها به نعمت! در این ایام که مردم شریف مجبور به خانه نشینی هستند فرصت خوبی حاصل شده است تا با فراغ بال انس بیشتری با کلام خدا بگیریم که این ارتباط معنوی آرامش بخش دل‌هاست.

در ادامه این پیام آمده است: به همت برادران آستان قدس رضوی(ع) برنامه‌ای ترتیب داده شده تا مردم با سوره شعرا انس پیدا کنند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) افزوده است: انشالله با استعانت از صبر و استفاده از فرصت حاصل شده برای بهره‌مندی بیش از پیش از آیات الهی این ایام را به سلامت پشت سر بگذاریم و از سختی‌های این روزها خاطرات خوشی در تقویم زندگی ثبت نماییم.

در تفسیر البرهان در فضیلت و خواص سوره شعرا آمده است که این سوره موجب دفع اندوه می‌گردد و انسان را از اولیای خدا می‌نماید.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت معصومه آیت الله سعیدی ویروس کرونا قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود