Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، اقبال عباسی در پیام خود از مردم فهیم استان جهت رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز طبیعت تشکر و آن تمامی فعالان در تحقق این طرح  تقدیر کرد.

در متن پیام اقبال عباسی آمده است:هر ایرانی با تمام وجود دوست دارد در روز سیزده نوروز در دل طبیعت، با تماشای جلوه‌های زیبا، رنگارنگ و روح‌بخشِ بهار، آیینه دل را جلا و آرامش دهد و در کنار سبزه و آبِ روان، به روح و روان خویش، شادی و صفا بخشد ولی امسال، به علت بروز و شیوع بیماری کرونا، به یقین، رعایتِ فاصله فیزیکی و «درخانه ماندن»، تنها راه آرامشِ دل، سلامتِ جسم و آسودگیِ خاطر بود که مردم شریف استان با رعایت نمودن به پیشگیری از شیوع ویروس، اهتمام ورزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام استاندار تاکید شده است:اینجانب با کمال مسرت از این اقدام نتیجه بخش مردم فهمیده و همراه استان، نهایت قدردانی و تشکر خود را از آحاد مردم عزیز چهارمحال و بختیاری برای رعایت موازین طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن در روز سیزده فروردین و همه عوامل تلاشگر انتظامی، سپاه، بسیج، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، دستگاه‌های مسئول، دهیاران و شوراهای اسلامی،فرمانداری‌ها، بخشداری ها و شهرداری ها و حوزه بهداشت و درمان اعلام می‌نمایم، ان‌شاالله همه در کنار هم با اراده، مصمم و عمل به توصیه‌های حافظان سلامت و ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا بزودی بر این بیماری فایق آییم.

به گزارش ایرنا، در سالیان گذشته مردم در سیزدهم فروردین به دل طبیعت می‌رفتند که امسال به دلیل شیوع کرونا مردم از حضور در بوستانها و تفرجگاه‌ها و طبیعت منع شدند و بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در روز طبیعت تعطیل شد.

بیماری ویروسی کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری حوزه بهداشت و درمان سازمان بهداشت جهانی شهرداری هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس

تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد با برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس، افزایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، پس از سالیان انتظار فراوان از طرف مردم استان چهارمحال و بختیاری، بالاخره پرواز عسلویه -شهرکرد و بالعکس از طریق فرودگاه شهرکرد برقرار شد.

سیداسماعیل نژادحسینی، سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد از برقراری پرواز از فرودگاه شهرکرد به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه - شهرکرد - عسلویه از تاریخ دهم اردیبهشت ماه برقرار شد.

وی ادامه داد: این پرواز با پیگیری‌های قابل توجه استاندار محترم و حسن نظر بعضی از مسئولان دیگر بعد از سالیان محقق شد. امید است ضمن استقبال خوب مردم استان شرایط تثبیت این پرواز محقق شود.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از این گفته بود:  توسعه پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهرکرد به افزایش صادرات، واردات، جابجایی مسافر، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منطقه کمک می‌کند.در این راستا تسهیلات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در سریع‌ترین زمان ممکن تأمین و پرداخت می‌شود.

محمدکاظم منزوی نیز گفته بود:  قطعاً استان برنامه‌هایی برای توسعه فرودگاه شهرکرد و پروازهای مستمر در آن  دارد. بنابراین برای برقراری پروازهای مستمر لازم است ریسک و خطراتی که شامل خالی ماندن صندلی‌ها پیش می‌آید توسط استان پذیرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه فرودگاه شهرکرد است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر