Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی (حماس) مشخص نکرده است که آیا این دو نظامی صهیونیست کشته شده و یا زنده هستند.

نوار غزه روز چهارشنبه از ثبت ۱۲ فرد مبتلا به ویروس کرونا خبر داد. مقام­های غزه نگران ناتوانی مراکز بهداشتی محلی برای مهار این ویروس هستند زیرا تنها ۹۶ دستگاه تنفس مصنوعی در نوار غزه وجود دارد که حدود دو میلیون نفر در آنجا بسر می­برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام­های غزه برای مقابله با ویروس کرونا، کمک­ های خارجی درخواست کرده‌اند.

غزه از ۱۴ سال پیش تحت محاصره نظامیان رژیم صهیونیستی است و آنها از ورود غذا و دارو به این منطقه جلوگیری می‌کنند.

ویروس کرونا موسوم به کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

برچسب‌ها نوار غزه رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی نوار غزه رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران: جهان با ماجراجویی خطرناک اسرائیل مقابله کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از استان حلب سوریه که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای نظامی و غیرنظامیان سوری شد را به شدت محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصرکنعانی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت سوریه به ویژه خانواده‌های شهدا و آسیب دیدگان این حملات ددمنشانه، افزود؛ این حملات، نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و نیز نقض حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است و ضروری است جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل متحد علاوه بر محکوم کردن این حملات متجاوزانه، اقدامات بازدارنده انجام داده و رژیم متجاوز صهیونیستی را پاسخگو کنند.

حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود؛ این حملات رژیم صهیونستی هماهنگ و همزمان با حملات گروه‌های تروریستی موجود در سوریه علیه مناطقی از این کشور، گواهی روشن بر حمایت رژیم تروریستی اسرائیل از گروه‌ها و جریان‌های تروریستی موجود در سوریه بوده که طی سال‌های متمادی امنیت ملی سوریه و امنیت منطقه را هدف قرار داده و جان هزاران شهروند بیگناه را قربانی اهداف شوم خود و حامیان شان نموده‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تصریح بر شکست و بی‌آبرویی رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، گفت حملات متجاوزانه به سوریه تلاشی زبونانه و ناامیدانه برای تداوم و گسترش بحران در منطقه با هدف ترمیم چهره شکست خورده این رژیم در مقابل ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت است و مقابله با این ماجراجویی خطرناک و ناقض امنیت و ثبات منطقه، یک مسئولیت بین‌المللی و جهانی است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک جدید به نظامیان صهیونیست در غزه
  • زخمی شدن 65 نظامی اسرائیلی در غزه از روز یکشنبه تا امروز
  • ایران: جهان با ماجراجویی خطرناک اسرائیل مقابله کند
  • مقابله پدافند هوایی سوریه با تجاوز رژیم صهیونیستی در آسمان حلب
  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • شهادت 30 فلسطینی دیگردرشمال نوارغزه
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا