Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- بحران کرونا در ایتالیا، مانند سایر نقاط دنیا، ورزش و فوتبال این کشور را تحت تأثیر قرار داده است. در شرایطی که بیشتر از دو سوم از فصل سپری شده است، بعید به نظر می‌رسد حداقل تا یک ماه آینده خبری از شروع دوباره رقابت‌های سری آ باشد. با این وجود شایعاتی در خصوص احتمال تعطیلی رقابت‌های سری آ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه در صورت پایان رقابت‌های سری‌آ در وضعیت فعلی، قهرمانی و وضعیت سهمیه‌های اروپایی با همین وضعیت فعلی جدول، مشخص خواهد شد، منتشر شده بود، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در گفتگو با توتومرکاتو گفت:

این احتمال وجود دارد که سری آ از 20 ماه می از سر گرفته شود. تعطیلی لیگ آن هم در حالی که بیشتر از دو سوم از رقابت‌ها برگزار شده، معقولانه نیست، حتی اگر تعطیل هم شود، آنیلی اعلام کرده که یوونتوس قهرمانی این فصل را نمی‌پذیرد. 

آندرا آنیلی ریاست باشگاه یوونتوس ابتدای هفته گذشته در توییتر، توییت مربوط به یکی از هواداران یوونتوس که در پاسخ به قهرمانی احتمالی این تیم در صورت ناتمام ماندن لیگ، گفته بود باید یوونتوس به این قهرمانی بگوید : «نه، ممنونم» را لایک کرده بود و با توجه به توضیحات گراوینا به نظر می‌رسد، آندرا آنیلی و مجموعه یوونتوس، علاقه ای به دریافت قهرمانی با توجه به وضعیت فعلی جدول سری آ ندارند.

در ایتالیا تاکنون بیشتر از 110 هزار نفر به  ویروس کرونا  مبتلا شده اند و بیشتر از 13هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند. ایتالیا از لحاظ کشته شدگان در دنیا رکورددار بوده است. در باشگاه یوونتوس نیز سه نفر از بازیکنان این تیم، دنیله روگانی، بلیز ماتویدی و پائولو دیبالا به این ویروس مبتلا شده اند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (37.3MB)

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد