Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان ، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای مدیریت بیماری کرونا، از همکاری خوب مردم استان در خودداری از حضور در طبیعت در سیزدهم فروردین ماه تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر علی لاریجانی شامگاه امروز (چهارشنبه) در گفت وگوی تلفنی با دکتر زارع نماینده عالی دولت در گیلان؛ آخرین وضعیت مدیریت بیماری کرونا در استان را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استاندار گیلان، مدیریت استان، کادر درمان و نیز همکاری خوب مردم بویژه در خودداری از حضور در طبیعت در سیزدهم فروردین ماه تشکر کرد.

دکتر لاریجانی با اشاره به اهمیت کمک خیران و نهادهای حمایتی ازجمله بسیج، کمیته امداد و بهزیستی؛ خواستار توجه به اقشار آسیب پذیر همچون کارگران روزمزد و افرادی که فاقد شغل هستند، شد.

استاندار گیلان نیز در این گفت وگوی تلفنی ، با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در مبارزه و مقابله با بیماری کرونا، از همکاری خوب مردم بویژه در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا قدردانی کرد.

دکتر ارسلان زارع همچنین کادر درمان استان را به سبب حضور فداکارانه و ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با کرونا شایسته تقدیر دانست.

وی از روند نزولی مبتلایان به بیماری کرونا در استان و تشکیل کمیته هایی برای بررسی کارشناسانه به منظور ارائه پیشنهادات در پسا کرونا در عرصه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی به ستاد ملی خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار گیلان گفت وگوی تلفنی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی اقدام تلافی ‎جویانه ایران علیه اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، پوتین در این گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد همه طرف‌ها خویشتنداری معقول نشان دهند و از دور جدید تقابل جلوگیری کنند.

کد خبر 844976 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه روسیه - ولادیمیر پوتین ایران و روسیه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین
  • گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی اقدام تلافی ‎جویانه ایران علیه اسرائیل
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم