Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدپور با قدردانی از تلاش‌های اهالی رسانه، گفت: اهالی رسانه با عنایت به رسالت و وظایف رسانه توانسته‌اند کمک حال دولت در جریان مبارزه با کرونا باشند.

«محمد محمدپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، اظهار داشت: رسانه‌ها در انتشار مطالب در شرایط بحرانی مانند شیوع ویروس کرونا، دقت کنند تا مطالبشان مورد سوء استفاده دشمنان قسم خورده مردم قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: طبق قانون مطبوعات، رسانه‌ها در شرایط عادی در بیان مطالبی در هر زمینه با رعایت مصالح و مصالح عمومی و موازین اسلامی آزاد بوده و هیچ مقام مسئولی حق دخالت مبنی بر انتشار یا عدم انتشار مطلب را ندارد.

وی، اضافه کرد: در شرایط بحرانی لازم است همه با همدلی، همراهی و هم نوایی، اخبار را با مراقبت لازم و رعایت شرایط ویژه، منتشر کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش و سهم رسانه‌ها در پیشگیری و کنترل و مدیریت اوضاع جامعه با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: اهالی رسانه همگام با جهادگران حوزه سلامت در صحنه تلاش و فعالیت هستند.

محمدپور، بخش زیادی از موفقیت در همراه کردن آحاد مردم و آشنایی آنان با ضوابط و شرایط مراقبت‌های فردی و بهداشتی را مرهون تلاش‌های جهادگران رسانه‌ای کشور دانست. 

وی با قدردانی از تلاش‌های اهالی رسانه، گفت: اهالی رسانه با عنایت به رسالت و وظایف رسانه توانسته‌اند کمک حال دولت در جریان مبارزه با کرونا باشند.

محمدپور در ادامه با اشاره به برگزاری نشست‌های خبری به منظور پاسخگویی به سوالات اهالی رسانه در خصوص ویروس کرونا، اظهار کرد: این جلسات توسط شورای اطلاع رسانی استان به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های استانی نیز در این شورا عضو بوده و در هر نشست تعدادی از مدیران با حضور در جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند، در این جلسات آخرین اخبار مربوط به ستاد استانی کرونا نیز مطرح می‌شود.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رسانه ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی اهالی رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد