Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:16:16 GMT

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۴۴۱

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

؛ماجرای ذرت‌های آلوده به کجا رسید؟، تمدید تعطیلی اصناف تا 22 فروردین، مروری بر ١٠ خبر مهم فرهنگی‌-هنری اصفهان در سال ٩٨ و پیش‌بینی وضعیت جوی استان اصفهان تا پایان هفته از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه ۱۳ فروردین‌ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

ماجرای ذرت‌های آلوده به کجا رسید؟/ آزمایشگاه‌های اصفهان مقصد جدید معمای حل نشده

با وجود اینکه طبق آخرین اظهار نظرها بنا شده بود ذرت‌های آلوده امحا شود، اما ظاهراً قرار است معمای چند ساله ذرت‌های آلوده سرنوشت دیگری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدید تعطیلی اصناف تا 22 فروردین/ پیگیر مهلت بیشتر برای چک‌ها هستیم

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: با توجه به تصمیم ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا و طرح فاصله اجتماعی که دولت اعلام کرده تا 22 فروردین ادامه دارد اصناف غیرضروری هم تا این تاریخ تعطیل خواهند بود.

مروری بر ١٠ خبر مهم فرهنگی‌-هنری اصفهان در سال ٩٨

فرهنگ مانند روحی است که در کالبد همه فعالیت‌ها جریان دارد؛ اصفهان نیز با فرهنگ و هنر اصیل خود همواره از مهم‌ترین ارکان تاثیر‌گذار بر توسعه فرهنگ کشور بوده‌ است، هر ساله رخدادهای فرهنگی و هنری مهمی در این شهر شکل می‌گیرد، در این گزارشبه مرور رخدادهای فرهنگی و هنری مهم اصفهان در سالی که گذشت می‌پردازیم.

پیش‌بینی وضعیت جوی استان اصفهان تا پایان هفته

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا ناپایدار در سه روز آینده در سطح استان می باشد و در اکثر مناطق استان افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبارهای بهاری و موقتی را شاهد خواهیم بود درمناطق غربی نیز بارش برف نیز دور از انتظار نیست.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان فروردین پربیننده ترین اخبار ذرت های آلوده استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است

علیرضا کبیری گفت: در فروردین‌ماه امسال چهار هزار و ۵۳۹ نفر برای اهدای خون به مراکز مربوطه مراجعه کردند که این عدد در سال گذشته چهار هزار و ۱۰۸ نفر بود.

معاون اداره کل انتقال خون قم بیان کرد: از تعداد افراد مراجعه‌کننده در فروردین‌ماه امسال، سه هزار و ۸۳۷ نفر معادل ۸۴.۵ درصد موفق به اهدای خون شدند.

او ادامه داد: سال گذشته سه هزار و ۳۹۲ نفر معادل ۸۲.۶ موفق به اهدای خون شده بودند.

به گفته کبیری، فروردین‌ماه امسال ۲ هزار و ۵۴۱ نفر معادل ۶۶.۲ درصد و فروردین‌ماه پارسال ۲ هزار و ۵۰ نفر معادل ۶۰.۴ از اهداکنندگان خون، اهداکننده مستمر خون بودند که ۶.۲ رشد نشان می‌دهد.

معاون اداره کل انتقال خون قم عنوان کرد: امسال ۱۱۸ نفر از اهداکنندگان معادل سه درصد و پارسال ۹۵ نفر معادل ۲.۸ درصد خانم بودند که افزایش ۰.۲ درصدی داشته‌است.

کبیری گفت: امسال چهار هزار و ۶۶۳ و پارسال چهار هزار و ۶۰۲ واحد خونی به بیمارستان‌ها ارسال شده که رشد ۱.۳ درصدی داشته‌است.

معاون اداره کل انتقال خون قم با اشاره به افزایش ۳۸.۵ درصدی ارسال خون به شبکه خون‌رسانی کشور، بیان کرد: در فروردین‌ماه امسال، یک‌هزار و ۲۲۰ و پارسال ۷۵۰ واحد خونی از استان قم به شبکه خون‌رسانی کشور ارسال شد.

سال گذشته میزان اهدای خون در استان قم در مقایسه با مدت سال ۱۴۰۱، چهار درصد رشد داشته است؛ سال گذشته ۴۱ هزار و ۵۹۷ نفر موفق به اهدای خون شدند که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد چهار درصدی داشته است.

هم اینک امکان اهدای خون در ۲ مرکز حضرت روح الله (ره) واقع در میدان معلم و پایگاه مرکزی سازمان واقع در تقاطع عماریاسر به‌صورت روزانه میسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان + عکس
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان