Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:06:34 GMT

منبع داخلی کنفدراسیون در ایران کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۴۶۴

منبع داخلی کنفدراسیون در ایران کیست؟

حساسیت ناگهانی و عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتخاب دبیرکل جدید است.

به گزارش “ورزش سه” در شرایطی که مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال در سمت خود مستقر شده و حتی دو روز برای جمع و جور کردن کارها در اتاق قدیمی خود در فدراسیون حضور پیدا کرده است، در دو روز گذشته دو نامه متوالی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران ارسال شده که در آن عدم رعایت تشریفات قانونی برای انتخاب دبیرکل مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مهم دومین نامه ای اف سی که به فدراسیون رسیده و در رسانه‌ها منتشر شده تهدید نرم فدراسیون فوتبال ایران به عواقب عدم رعایت مسائل مد نظر ای اف سی و آیین نامه است و مشخصا جزای این کار (تعلیق) مورد اشاره قرار گرفته است.

اما فدراسیون فوتبال ایران در دفاع چه باید بکند؟ به نظر می‌رسد با پایان تعطیلات نوروزی انجام این تشریفات اداری در مدت زمان ۷ روز، ارسال دستور جلسه و برگزای جلسه با اعضای هیئت رییسه و دبیرکل پیشین (ابراهیم شکوری) می‌تواند موضوع را حل کند. اگر چه فدراسیون فوتبال در زمینه انتشار نامه‌ای که در آن نبی با رای اعضای هیئت رییسه انتخاب شده گاف داده و به نظر می‌رسد این جلسه تشکیل نشده بوده و با توجه به استنادهای مکرر ای اف سی به منابع داخلی راهی برای اثبات برگزاری جلسه نیز وجود ندارد.

 

اما مسئله‌ای که یکی از اعضای فدراسیون در گفت و گو با ورزش سه آن را به زبان می‌آورد مسئله شخص ثالث و دخالت ای اف سی در موضوع انتخاب دبیرکل است که البته با مطالعه دقیق نامه امروز می‌شود به سرنخ‌هایی رسید. چرا که در نامه امروز ای اف سی از اسناد غیر قابل انکار صحبت شده است.

 

از بین اعضای هیئت رییسه فوتبال، هدایت ممبینی مخالف انتخاب نبی بوده اما سایر اعضا موافق با حضور او در سمت دبیرکل هستند. به هر حال فدراسیون فوتبال احتمالا در پاسخ به نامه ای اف سی دخالت شخص ثالث در امور داخلی را مدنظر قرار خواهد داد. ضمن اینکه باید پاسخ‌های قانونی و متقاعد کننده خطاب به دبیرکل ای اف سی داشته باشد.

 

نکته اینجاست که در روزهای تعطیلی فوتبال در پس پرده فدراسیون داستان‌های مختلف و جنگ قدرت عجیبی و غریبی در جریان است که ورزش سه در صورت لزوم به این مسئله ورود خواهد کرد.

مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری ای اف سی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس

بر اساس روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های برتر و لیگ، یک گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی شود...

طرفداری| بر اساس ابلاغیه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه ها یک گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد. این نامه  پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود.

بر اساس این ابلاغیه به باشگاه ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی شود. یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می گیرد. در صورتی که دو تیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم ها در جدول می شود.

تصاویر نامه های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند