Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، آیت الله علی خاتمی و فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در پیام تقدیر خود از مردم استان زنجان عنوان کردند: از شما مردم مهربان و با اخلاق استان زنجان که صدای مسئولان را شنیدید و در روز طبیعت در خانه ماندید تشکر می‌کنیم.

این پیام می‌افزاید: در روز طبیعت در خانه ها و کانون گرم خانواده ها شکفت و این همراهی شما در قطع زنجیره انتقال کرونا می تواند روند ریشه کنی این بیماری را تسریع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و همچنین استاندار زنجان. در پیام تشکر خود از مردم زنجان. افزودند: جا دارد از کسانی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند و از مدتها قبل خود را وقف بهبودی مبتلایان این بیماری کرده اند تشکر نماییم و شما مردم عزیز بهترین هدیه را در روز طبیعت به کادر درمانی استان دادید.

 خاتمی و حقیقی ابراز امیدواری کردند، با این روحیه و همراهیمردم استان زنجان شاهد آن باشیم که این ویروس منحوس هر چه سریعتر از کشور عزیزمان ریشه کن شود و بتوانیم دوباره در کنار هم شادی‌هایمان را تقسیم کنیم.

کد خبر 4890467

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان علی خاتمی استاندار زنجان فتح الله حقیقی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید گرگان سیلاب طرح غربالگری بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد روز طبیعت تردد وسایل نقلیه استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تظاهرات حمایت و تشکر از دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازهای جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن محمودی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش‌ازپیش نشان داد‌.

وی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد دست به تظاهرات خواهند زد.

تظاهرات ضد صهیونیستی در 54 شهر مغرب

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمودی در پایان خاطرنشان کرد: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی‌الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به‌سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • پیام علیرضا داودنژاد برای تشکر از هم‌دردی‌ها و همدلی‌ها