Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-28@19:31:36 GMT

عرضه رایگان سه ‌ماهه نرم‌افزار ویرایش ویدیوی اپل

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۶۰۰

عرضه رایگان سه ‌ماهه نرم‌افزار ویرایش ویدیوی اپل

ایتنا- کمپانی اپل دو سرویس محبوب و گران‌قیمت خود را در دوران قرنطینه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران این کمپانی می‌گذارد.  کمپانی اپل دو سرویس محبوب و گران‌قیمت خود را در دوران قرنطینه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران این کمپانی می‌گذارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اپل این روزها به کاربران گرفتار در قرنطینه این شانس را می‌دهد که از دو نرم‌افزار خلاقانه حرفه‌ای این کمپانی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شروع این کمپانی دوره استفاده آزمایشی از سرویس Final Cut Pro X را از 30 روز به 90 روز افزایش داده است.
 
البته کاربران این نرم‌افزار ویرایش ویدیو پس از اتمام مهلت 90 روزه خود باید برای خرید اشتراک اقدام کنند و 300 دلار هزینه کنند. بااین‌حال اپل به آن‌ها فرصتی داده است که بتوانند در دوران قرنطینه خانگی این سرویس را امتحان کرده و در آن حرفه‌ای شوند و سپس تصمیم بگیرند که آیا این نرم‌افزار ارزش پرداخت این مبلغ را دارد یا خیر.
     
کسانی که می‌خواهند از این پیشنهاد اپل استفاده کنند می‌توانند این نرم‌افزار را از وب‌سایت رسمی اپل دانلود کنند. البته حتی کسانی که در میانه استفاده از مدت 30 روزه قبلی خود هستند نیز می‌توانند نسخه جدید را دریافت کرده و برای 90 روز دیگر به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که این کمپانی همچنین برای اولین بار نسخه آزمایشی رایگان Logic Pro X را عرضه خواهد کرد. هزینه خرید اشتراک این نرم‌افزار حرفه‌ای ویرایش صوتی 200 دلار است اما کاربران می‌توانند به مدت 90 روز این سرویس را به‌صورت رایگان آزمایش کنند. البته هنوز مشخص نیست که چه زمانی نسخه رایگان این نرم‌افزار عرضه خواهد شد اما مدت‌زمان این انتظار طولانی نخواهد بود.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ویرایش ویدئو اپل صورت رایگان نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 محمد هوادار معلول استقلال که همواره پای ثابت بازی‌ها و تمرینات استقلالی‌هاست جدیدا با بازیکنان تیم ملی هم رابطه صمیمانه‌ای پیدا کرده است. این هوادار خاص فوتبال ویدیویی از دیدار دوستانه خود با سردار آزمون منتشر کرده که مهاجم تیم ملی به او قول می‌دهد که در بازی‌های بعدی تیم ملی گلزنی کند. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • ویدیوی کاظم صدیقی درباره استغفار که پربیننده شد!
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد
  • معرفی اشتراک اسپاتیفای و روش خرید و فعالسازی آن
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید