Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم با فرهنگ این استان که در قبال سلامت افراد جامعه تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله « سید نصیر حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: طبق گزارش های رسیده مردم با فرهنگ و مسئولیت پذیر ما در روز 13 به در به هشدارهای مسئولین ستاد مبارزه با کرونا توجه کرده و در خانه ها ماندند و در روز طبیعت، به طبیعت نرفتند که جای تقدیر و تشکر از عموم مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از همه هم استانی ها که در قبال سلامت جامعه احساس مسئولیت کردند، تشکر کرد و اظهار داشت: این موضوع نشان می دهد که مردم به زحمت مسئولان نظام که با تمام امکانات برای حفاظت و حراست از جامعه و سلامت مردم به میدان آمدند، ارزش قائل هستند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم تلاش پزشکان، پرستاران و مسئولان را رویت کرده و در خانه ماندند، اضافه کرد: مردم نفس نفس زدن بیماران کرونایی، افرادی که نان آور خانواده بوده و در این ایام بیکار شدند، کارگران، کسبه و رنج آنها را دیدند و از منزل بیرون نیامدند.

 

آیت الله حسینی بار دیگر از همه مردم با فرهنگ که احساس مسئولیت کردند، تشکر کرد و یادآور شد: مردم افرادی را دیدند که مظلومانه جان دادند، مظلومانه تشییع شدند و صاحب عزا امروز مظلومانه در خانه مانده و کسی نمی تواند به آنها تسلیت بگوید.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه همه اینها وقتی رویت شود، وظیفه ما را دوچندان می کند که احساس مسئولیت کنیم، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که در قبال این هجمه نامیمون ویروس کرونا تلاش کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

 

وی تاکید کرد: مردم خوب ما تا پایان ریشه کن شدن این ویروس به هشدارها و قوانین توجه و از ازدحام، تجمع و تردد غیرضرور پرهیز می کنند و به کوه و دشت و صحرا نخواهند رفت، تا انشالله جامعه از وجود این ویروس مرگبار پاک شود.

 

آیت الله حسینی گفت: من همه شما را دعا می کنم و در نمازهای واجب، روزانه معمولا در دعا از خداوند می خواهم که شر این ویروس را از سر ملت، نظام و بندگان خدا دور کند و همه مردم باید دعا کنند و از خداوند بخواهیم ما را از این خطر نجات دهد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماران کرونایی امام جمعه یاسوج ویروس کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد طبیعت دعا کرونا نماینده ولی فقیه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • مسئولیت‌پذیر کردن نظام بین‌الملل در مبارزه با مواد مخدر
  • اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد