Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در یک خانواده تبریزی، روزهای قرنطینه با دلگرمی و تلاش جهادی سپری می شود که تولید 600 ماسک، حاصل این قرنطینه است.
به گزارش خبرنگار ما ،این خانواده، شامل مادر و خواهر شوهر و عروس ، از یک هفته پیش، یک طبقه از منزل مسکونی خود را با تهیه 3 دستگاه چرخ خیاطی به کارگاه تولید ماسک تبدیل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مادر این خانواده گفت: الان زمان کوشش در راه سلامت هم میهنانمان است و فرصتی است که دین خود را به جامعه و رزمندگان خط مقدم جبهه سلامت ادا نماییم.
این خواهر که از بسیجیان سپاه غدیر تبریز می باشد، هدف خود را از این تلاش جهادی اینگونه بیان کرد: همچنان که شهدا از حان خود برای اعتلای وطن خود مایه گذاشتند ما نیز به همراه خانواده، کارگاهی دایر کرده و این سنگر را به نام شهید اکبر زوار جنتی نامگذاری نمودیم .
وی افزود: مواد اولیه را از بسیج جامعه زنان سپاه تبریر گرفته و پس از تولید ماسک، برای استفاده و توزیع در بین مردم در اختیار این سازمان قرار می دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش

خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش شده است.

در این نامه آمده است:

احتراماً به استحضار می رساند سرکار خانم الف  س ۶۳ ساله بی سرپرست دارای هفت فرزند مستأجر خدمت شما معرفی می گردد.

این مادر چندین ساله در ناحیه لگن و اندام تحتانی درد شدید دارد بطوریکه کاملا زمین گیر شده و نانی که با کار کردن در منازل تهیه می کرد قطع شده است.

متأسفانه  دو دختر ۳۸ ساله و ۳۵ ساله ایشان بنام زهرا و حمیده بیمار هستند  که به شدت برای این خانواده مشکلاتی بوجود آمده است.

دختر اولش روی صورتش یک دانه قرمز بوده که زخم شده و با بی توجهی بزرگ شده که بعدا تشخیص سرطان داده شده و کم‌کم تمام سمت راست صورتش رو عفونت گرفته بطوریکه یک چشم خود را از دست داده درحال حاضر عفونت به گردن و گوش افتاده که گوش راست شنوایی ندارد.

دختر دوم ۳ سال پیش در تصادف قطع نخاع شده و زمین گیر شده بطوریکه دائم پوشک می شود و بچه های این ها بیشتر اوقات بدلیل فقر مطلق تغذیه ضعیفی دارند.

این مادر برای درمان خودش و دخترانش تمام لوازم منزل را فروخته است وبرای ادامه زندگی هیچ راه دیگری ندارند بجز کمک و یاری شما نیک اندیشان محترم.

خواهشمند است باتوجه به اینکه این خانواده در فقر مطلق  و بیمار هستند لطفا عنایت ویژه داشته باشید ویاری گر این خانواده باشیم.

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید.

شماره حساب خیریه 2042187340 شماره کارت خیریه 6104337733573958
شماره شبای خیریه IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش
  • رئیس‌جمهور: یکی از زمینه‌های قرب الی‌الله خدمت به مردم است/ حرکت جهادی با نگاه به حل مساله، باید در اولویت همه دستگاه‌ها باشد/ سیاست داخلی و سیاست خارجی دوبال برای کمک به جهش تولید هستند
  • خانواده ای در اندونزی دسته جمعی خودکشی کردند