Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:50:27 GMT

پانزده اتفاق ویژه جشنواره فجر 38/ فرزندان خورشید

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۶۸۷

پانزده اتفاق ویژه جشنواره فجر 38/ فرزندان خورشید

مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

یکی از اتفاقات کم حاشیه اما پر سر و صدای جشنواره فیلم فجر امسال فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی بود که اتفاقا نشست رسانه ای اش با اتفاقات ویژه ای همراه بود.

بازیگران کودک این فیلم که از ستاره های جشنواره سی و هشتم فجر بودند و اتفاقا نقش بسزایی در درخشیدن «خورشید» مجیدی داشتند با حضور در نشست رسانه ای این فیلم و پاسخ به سوالات خبرنگاران تیتر یک اخبار فجر شدند و نکته جالب اینکه صحبت های دختر بچه افغانستانی درمورد کشورش و شغلش درفضای مجازی دست به دست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلات نوروز جشنواره فیلم فجر عجیب و غریبی فرهنگ و هنر مجید مجیدی خورشید نوروز 99 فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طنزپهلو» فراخوان داد

فراخوان هشتمین جشنواره طنز و رسانه (طنزپهلو) یادمان کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) منتشر شد.

به گزارش ایسنا،  این دوره از جشنواره با همکاری معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

 علاقه‌مندان  می‌توانند آثار خود را با موضوعات «انتخابات»، «یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه»، «بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران؛ توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران»، «ورزش به ویژه فوتبال»، «گرانی خودرو»، «مصائب اینترنت»، «گرانی خانه و کرایه خانه»، «آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها و…)»، «جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران‌گردی جهانیان»، «صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی»، «بروکراسی اداری» و آزاد تا ۳۱ فروردین‌ به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.
بر اساس این فراخوان جوایز جشنواره به این شرح است: نفر اول هر بخش ۱۰۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر دوم هر بخش ۷۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر سوم هر بخش ۵۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره  و نفر تقدیری در هر بخش ۲۰ میلیون ریال به همراه تقدیرنامه.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های رسانه ملی در سال ۱۴۰۲
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • آیا خورشید می‌تواند زمین را ببلعد؟
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • بررسی اخبار جعلی رسانه‌های معاند در «پاورقی نوروزی»
  • افطاری در افطارخونه طهران + تصاویر