Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان نیمه دوم فصل 2009/10، رائول در رئال مادرید دچار مصدومیت شد.

طرفداری- بعد از شکست رئال مادرید در ال کلاسیکو به تاریخ 10 آوریل، رائول به علت مصدومیت زانو سه هفته از میادین دور بود و در لیست مصدومان تیم به کاکا ملحق شده بود.

به گزارش مارکـا، کاکا بعد از شکست مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده بود و این مصدومیت بیش از آنچه تصور می شد او را از میادین دور نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول مدتی که هر دو بازیکن در حال ریکاوری بودند، رائول برای هافبک برزیلی یک چالش تعیین کرد:

باید یاد بگیری که باوجود درد هم بازی کنی.

رائول پیش بینی می کرد که باوجود مصدومیت جدی تر، زودتر از کاکا به میادین بازخواهد گشت. با اینحال کاکا در تاریخ 24 آوریل و یک هفته زودتر از رائول آماده بازی مقابل ساراگوسا شده بود. با اینحال، هر دو بازیکن در آن مسابقه روی نیمکت نشستند و مهاجم اسطوره ای زودتر به میدان فرستاده شد.

رائول در نیمه دوم دروازه حریف را باز کرد اما بلافاصله بعد از گلزنی، مصدومیت مچ پا گریبان گیرش شد و جای خود را به کریم بنزما داد. کاکا در ادامه به بازی آمد و 10 دقیقه مانده به پایان بازی، گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

دیدار با رئال ساراگوستا آخرین بازی رائول گونزالس با پیراهن رئال مادرید شد و در پایان فصل او راهی شالکه شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است

اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی، اعتماد به نفس زیادی در لیگ قهرمانان دارد.

طرفداری | رئال مادرید امروز در کمپ تمرینی خود یک مهمان ویژه داشت. الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا.

الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس امروز در کمپ تمرینی والدبباس حضور یافت تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین رئال مادرید باشد. دل پیرو در مصاحبه‌ای به تمجید از رئال مادرید، سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی و ستاره جوان این تیم، جود بلینگام پرداخته و شانس این تیم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بالا دانسته است.

تشویق در استادیوم برنابئو

تشویقی که هواداران رئال مادرید در برنابئو به من هدیه دادند، یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است. واقعاً شگفت‌انگیز بود.

کارلو آنچلوتی

آنچلوتی فردی بسیار باهوش است، به بازیکنان و کادر فنی گوش فرا می‌دهد. بهترین ویژگی کارلتو این است که او در محیط کاری ایده آل برای کسب پیروزی های متعدد، روابطی صمیمی ایجاد می‌کند.

جود بلینگام

بزرگترین ویژگی بلینگام، علاوه بر کیفیت فیزیکی، فنی و گلزنی، شخصیت اوست که در باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید بازی می کند و بازی کردن با این شخصیت و کنترل احساسات باورنکردنی است. این موضوع تاثیر زیادی روی کیفیت بالای او داشته است.

شانس رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی اعتماد به نفس زیادی دارد و همچنین سابقه بسیار درخشانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس