Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ چندین ساعت بعد، دفتر نتانیاهو متوجه شد که این ویدیو هیچ ارتباطی با ایران یا با بحران کرونا ندارد و در واقع بخشی از سریال «همه گیری» (پندمیک) در سال ۲۰۰۷ بوده است.

نتایناهو در جریان جلسه‌ای از طریق ویدیو کنفرانس با اعضای کابینه در روز دو شنبه، این اظهارات را برزبان آورده است.بیشتر بخوانید: شمایل نظام بین الملل در دوران پسا کرونا
به گفته‌ی دو وزیر که در جلسه حضور داشتند، نتانیاهو گفته است که میر شبت مشاور امنیتی ملی او، این ویدیو را در اختیارش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از آن، بسیاری از وزرا خواستار تماشای ویدیو می‌شوند. نتانیاهو در پاسخ از مشاور امنیت ملی اش میخواهد ویدیو را برای اعضای کابینه ارسال کنند. اما به نظر می‌رسد این ویدیو در شبکه‌های جتماعی بین ایرانیان در حال پخش بوده و از طریقی به نتانیاهو رسیده است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، ویروس کرونا ، کرونا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوءاستفاده کابینه نتانیاهو از جنگ غزه برای تشدید شهرک‌سازی

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که افکار عمومی جهانی به جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی ضد غیرنظامیان در نوار غزه متمرکز شده، سران کابینه جنگ این رژیم به دور از چشم رسانه‌ها همچنان به سیاست تخریب منازل مسکونی فلسطینیان و توسعه شهرک سازی‌های غیرقانونی در کرانه باختری ادامه می‌دهند.

بر پایه این گزارش، «تیسیر نصرالله»، عضو شورای انقلابی جنبش فتح روز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه خبری اسپوتنیک روسیه گفت: مقامات اسرائیلی نه تنها به طور پیوسته به ساخت و احداث شهرک سازی از طریق مصادره غیرقانونی اراضی فلسطینی‌ها مشغولند، بلکه در ماه‌های اخیر روند شهرک سازی به شکل گسترده‌ای افزایش یافته است.

این عضو شورای انقلابی جنبش فتح فلسطین در ادامه به سیاست نسل کشی کابینه نتانیاهو در نوار غزه پرداخت و افزود: در طی جنگ غزه، کابینه نتانیاهو با سوءاستفاده از تحولات جاری در غزه و تمرکز محافل رسانه‌ای در باریکه، روند شهرک سازی در کرانه باختری را به شکل گسترده‌ای طی ماه‌های اخیر شدت بخشیده است.

عضو جنبش فتح توضیح داد که سیاست اصولی اسرائیل که از سوی کابینه‌ها و از جمله کابینه نتانیاهو دنبال می‌شود، کارشکنی از تشکیل یک دولت فراگیر مستقل فلسطینی و یکپارچه است.

گفتنی است که کانال ۷ عبری هفته گذشته (جمعه) اعلام کرد که بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی دستور مصادره ۸ هزار دونوم (۸۰۰ هکتار) از منطقه الاغوار (دره اردن) در فلسطین اشغالی را برای الحاق به منابع این رژیم صادر کرد.

کد خبر 6063878

دیگر خبرها

  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • بیش از ۴۰ درصد تلفات جاده‌ای مربوط به سرنشینان غیر از راننده است
  • سوءاستفاده کابینه نتانیاهو از جنگ غزه برای تشدید شهرک‌سازی
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • نارضایتی بیشتر صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو
  • ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی مطلق در رفح، فریب و خدعه است
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • هم‌حزبی نتانیاهو از کابینه اسرائیل استعفا داد
  • اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/یکی از اعضای کابینه کنار رفت
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد