Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@23:22:11 GMT

پیرجهان: آرزوی من رسیدن به رکورد ۴۸ ثانیه است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۹۵۳

پیرجهان: آرزوی من رسیدن به رکورد ۴۸ ثانیه است

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش دوومیدانی گفت: امسال فقط تمام تمرکزم را روی این موضوع گذاشته‌ام تا بتوانم به رکورد ۴۸ ثانیه برسم تاریخ انتشار: 06:45 - 14 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۲۵۴

مهدی پیرجهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه نظرش راجع به تعویق مسابقات المپیک چیست، اظهار داشت: به شخصه موکول شدن بازی‌های المپیک به سال آینده برای من خوشحال‌ترین خبری بود که شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اکنون با این اتفاق فرصت زیادی پیدا خواهم کرد برای اینکه تجربه‌ام را برای حضور در المپیک افزایش دهم. من خیلی کم تجربه هستم و ممکن بود این مسئله برای ما در المپیک گران تمام شود.

وی ادامه داد: از لحاظ آمادگی در فرم خوبی قرار داشتم و قرار بود تا پیش از شیوع این بیماری در اواخر فروردین در چند رقابت برون مرزی به میدان بروم اما کرونا منجر به این شد تا این مسابقات هم لغو شود. فعلأ هم در خانه قرنطینه هستم و در خانه‌مان تمرین می‌کنم.

ملی‌پوش دوومیدانی تصریح کرد: خوشبختانه سالی که گذشت برای من خوب بود و تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا در سال جاری هم به نتایج خوب ادامه دهم. همچنین مطمئنم امسال شاهد اتفاقات مثبت زیادی در دوومیدانی خواهیم بود. امسال فقط تمام تمرکزم را روی این موضوع گذاشته‌ام تا بتوانم به رکورد ۴۸ ثانیه برسم و خیلی دوست دارم به این امر مهم برسم. برنامه‌ای برای شرکت در دایموند لیگ ندارم و تصمیم دارم تا در چند مرحله از مسابقات ورلد چلنچ بدوم.

پیرجهان در پایان خاطرنشان کرد: سرپرست فدراسیون دوومیدانی پیگیر  وضعیت من است و تا جایی که توانسته به من کمک مالی کرده و واقعا برای‌ من حس‌ خوبی محسوب می‌شود. بیشتر هزینه‌های من را تیم باشگاهی‌ام یعنی پلیمر خلیج فارس پرداخت می‌کند. 

بیشتر بخوانید: دکتر اردیبهشت: شرایط احسان حدادی رو به بهبود است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران گیلانی مسافر المپیک پاریس شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در فینال کایاک ۱٠٠٠ متر یک نفره رقابت‌های آب‌های آرام آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک صبح امروز علی آقا میرزایی قایقران گیلانی تیم ملی کشورمان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۵٠ ثانیه و ۲۸۲ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز، جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!
  • قایقران گیلانی مسافر المپیک پاریس شد
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • شاگردان رنگرز کار نیمه‌تمام را تمام می‌کنند/در انتظار ۲ سهمیه
  • فاطمه مجلل المپیکی شد