Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@11:46:19 GMT

ساماندهی خدمات و امکانات ستاد اجرایی خدمات سفر «قشم»

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۰۵۶

ساماندهی خدمات و امکانات ستاد اجرایی خدمات سفر «قشم»

رئیس کمیته تشریفات و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ساماندهی خدمات و ارایه امکانات و هماهنگی‌های لازم برای کمیته‌های ۱۰گانه این ستاد را جزو بخشی از وظایف کمیته تشریفات معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، تورج امانی با اشاره به سایر وظایف کمیته تشریفات و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بیان داشت: بازدید از برنامه‌های جانبی و انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص محل برگزاری جلسات ستاد نیز بخشی از شرح وظایف این کمیته به‌منظور کمک به خدمات بهتر توسط اعضای ستاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر برقراری ارتباط و هماهنگی بین سایر کمیته‌ها تاکید کرد و افزود: بخش دیگری از وظایف ذاتی کمیته تشریفات و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به‌عنوان یکی از ۱۰ کمیته ستاد نوروزی امسال، رسیدگی و تأمین نیازها و ایجاد هماهنگی بین سایر کمیته‌هاست.

رئیس کمیته تشریفات و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به تغییر رویکرد ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ناشی از وقوع بحران کروناویروس اشاره کرد و گفت: امیدواریم با رعایت کردن اصول فاصله‌گذاری اجتماعی بتوانیم از گسترش این بیماری جلوگیری کرده و به روال عادی زندگی در کشور و جزیره بازگردیم.

یادآور می‌شود، ستاد اجرایی خدمات سفر یک تشکل کشوری است که از آذرماه 96 در قشم آغاز به کارکرده است. این ستاد به‌منظور ارائه هرچه بهتر خدمات خود به ساکنان منطقه برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 از  27 اسفندماه آغاز به کارکرده و از ۱۰ کمیته در جنبه‌های مختلف خدمت‌رسانی تشکیل‌شده است که شامل؛ کمیته‌های حمل‌ونقل، خدمات شهری و روستایی، اطلاع‌رسانی، تبلیغات-امور فرهنگی و فضای مجازی، پشتیبانی و امور اجرایی، برنامه‌ریزی و آمار، نظارت- تنظیم بازار- ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت-سلامت و محیط زیست، خدمات انتظامی-امنیتی و ترافیک و اسکان و رفاه می‌شود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: ساماندهی قشم بندرعباس بیماری امانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است

ایسنا/ایلام مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی استان است که به دلیل  محدودیت امکانات، نمی‌توان برنامه‌های فرهنگی مرتبط با کتابخوانی را در آن برگزار کرد.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا اظهار کرد: این کتابخانه با ظرفیت مطالعه حضوری محدود خود، برای خانم‌ها و آقایان، از صبح زود تا ساعت ۲۲، در سه شیفت کاری، به اعضا خدمت ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه این کتابخانه در تعطیلات نوروزی هم تا ساعت ۱۵ عصر فعال است خاطر نشان کرد: این کتابخانه فاقد استانداردهای مد نظر ماست.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در خصوص استانداردهای مد نظر این اداره‌کل برای کتابخانه مطلوب گفت: امروزه در کتابخانه‌های جدید و مدرن کشور، حدود ۶۰ نوع خدمت فرهنگی ارائه می‌شود ولی با فضای موجود  این کتابخانه، امکان ارائه خدمات فرهنگی کم است برای این منظور نیازمند اعتبار هستیم و امیدواریم با گنجاندن طرح بازطراحی کتابخانه مرکزی شهر ایلام در لیست طرح‌های سفر رئیس جمهور به استان، بتوانیم این معضل را حل کنیم.

حیدری خدمات فرهنگی این اداره‌کل را در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع، با محتوای مناسب سبب جذب نوجوانان و جوانان و افزایش اعضای کتابخانه ‌ها می‌شود.

وی تعداد برنامه‌های فرهنگی اجرا شده سال قبل این اداره کل  در سطح کتابخانه ‌های استان را ۱۴ هزار برنامه اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسکان حدود یک میلیون مسافر و گردشگر در نصف جهان
  • جاده الفت ناژوان یک‌طرفه شد
  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است
  • ارزش گوشت‌‌های معدوم شده درگهان بیش از ۵۰ میلیارد است
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی