Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:02:25 GMT

گریم عجیب «امیر آقایی» در فیلمی که ساخته نشد/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۱۰۸

گریم عجیب «امیر آقایی» در فیلمی که ساخته نشد/ عکس

او در این باره نوشت: «سال هفتاد و پنج دانشجوی تئاتر بودم، کار هم میکردم، در گروه تئاتر سبز با سرکار خانم حاجیان. سالها نمایشهای بی نظیری بر صحنه بردیم و تجربه اندوختیم. اما از همان ابتدا دغدغه ی سینما رهایم نمیکرد. اولین فیلم کوتاهم را در سال هفتادو شش ساختم. فیلم را بتاماکس ساختم. فیلمی هشت دقیقه ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه فیلم بعد هم بتاماکس بود اما من شوق نگاتیو داشتم.

سال هفتاد و هشت آنقدر پشت در اتاق محمد آفریده ( ریاست انجمن سینمای جوان)نشستم تا در نهایت به یکی از فیلمنامه هایم رضایت داد. چهار صد هزار تومان بودجه و چهار حلقه ی چهار دقیقه ای نگاتیو شانزده میلی متری. با چهار حلقه حتی نباید پلانی را دو بار تکرار میکردیم! همه گروه تئاتر دست به دست من دادند و بی انتظار مالی رفاقت کردند تا فیلم را بسازم.

در راس خانم حاجیان که مشاور بود، سیما تیر انداز قبول زحمت بازی کرد، امیر توسلی موسیقی را قبول کرد، سعید پور اسماعیلی پشت دوربین نشست و نوید فرح مرزی طراح چهره ها شد. نرمین ( خواهرم ) هم منشی صحنه بود هم دستیار. خیلی ها بودند، مهراوه، ملیکا ، مهیار.اما دو روز مانده به شروع کار بازیگر مرد نیامد، بهانه آورد. و من گریم شدم تا بازی هم بکنم.

تجربه ی عجیبی بود، آن فیلم هرگز تمام نشد. بر حسب اتفاق، نوید ذوالفقار( مدیر صحنه) بخشی از مزرعه ای را که در آن کار میکردیم سوزاند! فیلم نیمه ماند و ما تمام پولی را که گرفته بودیم و همه پس اندازمان را خسارت به مالک مزرعه دادیم! ...»

1717

کد خبر 1371695

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر آقایی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد که شامل ۱۰ نمایش است.

به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مهدی سیم ریز اظهار داشت: نمایش «یک اتفاق ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه، نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود، افزود: نمایش‌های «سفر پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و «چهارمین نفر» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا ۱۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به روی صحنه خواهد رفت.

به گفته سیم ریز، نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مدارس نواحی یک و ۲ شهر یزد و نمایش «نارنجی» به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه نمایش‌های «گم» به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز تئاتر شماره هفت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و «بی بی و دشت ارغوانی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی ۸ تا ۲۱ اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به روی صحنه می‌روند، اظهارداشت: نمایش «من و برادرم اقبال» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از پنجم تا ۱۵ اردیبهشت در سالن تئاتر مجتمع شهیدآوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی گفت: نمایش «صاحب سرزمین نور» به نویسندگی سیدحسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلمی از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای ویلا گرگان به روی صحنه خواهد رفت.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ماه امسال به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرا‌های عمومی برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • un۱۲، داستان رنج کرد‌ها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!