Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:36:49 GMT

کاهش ۹۵ درصدی تردد در خیابان‌های البرز

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۱۶۳

کاهش ۹۵ درصدی تردد در خیابان‌های البرز

سرهنگ غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در روز ۱۳ فرودین با اعمال محدودیت‌های تردد در جاده‌ها و تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های البرز عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی شهر‌ها و روستا‌ها و منتهی به تفرجگاه‌ها و اماکن طبیعی استان کاهش ۹۵ درصدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شرق افزود: پلیس از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین باحضور ۱۰۰درصدی معابر را پوشش دادو ۶۳ نقطه از ورودی‌های شهر‌های استان شناسایی، ۳۶ ورودی مسدود و ۲۷ گیت کنترلی در ورودی‌های شهر‌ها ۲۴ساعته فعال شدن.
او با تشکر از هم استانی‌های فهیم که درخانه ماندن را به خوبی درک کردند گفت: ماندن در خانه مهم‌ترین عامل در ریشه کن کردن این ویروس مزاحم است.
سرهنگ شرق با بیان اینکه طرح زوج و فرد در سطح استان در حال اجرا است افزود: نیروی انتظامی مانند سایر دستگاه‌ها در کنار کادر پزشکی و درمانی برای شکست ویروس کرونا فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.
او در ادامه گفت: پلیس برابر قانون و همچنین در قالب اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این ممنوعیت‌ها بی‌توجه باشند برخورد قانونی می‌کند و ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد را نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد کرد.

انتهای پیام / م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا روز طبیعت کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون محور‌های  شهداد - نهبندان، زیرکوه - آهنگران، زیرکوه - آبیز و زیرکوه - شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

او افزود: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید

 دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد