Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر خداد شیخ زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با توجه به ترس و اضطرابی که مردم بدلیل شیوع این ویروس امکان دارد تجربه کنند آموزش‌های مدیریت استرس ناشی از کرونا و شیوه‌های آرام سازی و مدیریت نگرانی توسط روانشناسان بالینی مراکز جامع خدمات سلامت بصورت رایگان برای چهار هزار و ۸۱۴ نفر ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون بیش‌از ۱۱ هزار نفر بصورت حضوری در مراکز خدمات جامع سلامت و تلفنی از خدمات مشاوره سلامت روان درخصوص مدیریت استرس ویروس کرونا بهره‌مند شده‌اند.

معاون فنی مرکز بهداشت سیستان و بلوچستان گفت: بمنظور بهره‌مندی خانواده‌ها از خدمات سلامت روانی و مشاوره روانشناختی و یادگیری روش‌های مدیریت استرس سامانه ۴۰۳۰ آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

وی گفت: نگاه به اصطلاح عاقلانه به ویروس کرونا، برخورد مناسب با انواع حوادث، چالش‌ها و بحران‌ها، راهکارهای کاهش اضطراب، غلبه بر ترس بی‌مورد و اجرای کارهای پیشگیرانه و اصولی بر پایه توصیه پزشکان در قالب این طرح به جامعه مخاطب ارائه می‌شود.

شیخ زاده افزود: از آنجا که این ویروس در مقایسه با میزان شیوعش کشنده نیست نباید فضای جامعه را ترس و وحشت شکل دهد که این امر مستلزم آموزش صحیح به عموم مردم است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استرس جامعه خانواده سلامت روان سیستان و بلوچستان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان

عبدالوحید ملک‌آرا در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های هفته سلامت در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و ناباوری و خدمات پرستاری رایگان در درمانگاه شهید امیری و درمانگاه‌های سپاه استان جهت خدمات رایگان به مردم استان ارائه می‌شود.

وی افزود: تجلیل از کارکنان آزمایشگاه، اجرای همایش‌های کوهپیمایی کارکنان سپاه با همکاری تربیت و بدنی سپاه استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پویش نذر خون، برپایی ایستگاه‌های سلامت به منظور انجام تست‌های BMI برای پرسنل، از برنامه های سپاه در این هفته است.

ملک آرا عنوان کرد: قرارگاه جهادی شهید امیری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت هفته سلامت، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار استان توسط درمانگاه شهید امیری و بهداری نواحی اعزام می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲