Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@13:34:06 GMT

گاف عجیب نتانیاهو درباره قربانیان کرونا در ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۲۲۵

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست اخیر کابینه مدعی در اختیار داشتن فیلمی از انتقال اجساد قربانیان ویروس کرونا در ایران برای دفن در میان زباله‌ها شد، اما مشخص می‌شود فیلم ادعایی نتانیاهو بخشی از یک سریال پخش‌شده در سال ۲۰۰۷ بوده است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست اخیر کابینه مدعی در اختیار داشتن فیلمی از انتقال اجساد قربانیان ویروس کرونا در ایران برای دفن در میان زباله‌ها شد، اما مشخص می‌شود فیلم ادعایی نتانیاهو بخشی از یک سریال پخش‌شده در سال ۲۰۰۷ بوده است!

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی گاف نخست وزیر این رژیم درباره قربانیان ویروس کرونا در ایران را فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دو وزیر کابینه به «باراک راوید» خبرنگار شبکه ۱۳ گفتند: «بنیامین نتانیاهو، در نشست کابینه ویدئویی را پخش کرد و مدعی شد که در این ویدئو شواهدی وجود دارد که ایران در حال پنهان کاری درباره قربانیان ویروس کرونا بوده و اجساد قربانیان این ویروس را در زباله‌ها دفن می‌کند.».

اما چند ساعت بعد، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فهمیده این ویدئو هیچ ارتباطی به ایران یا بحران شیوع ویروس کرونا نداشته است. این فیلم مربوط به یک مینی سریال بوده که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است.

نتانیاهو در نشست روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی به وزیران کابینه می‌گوید که ویدئویی دیده که در آن سربازان ایرانی در حال انتقال اجساد به کامیون‌ها بوده تا آن‌ها را به محل دفن زباله‌ها ببرند.

بر اساس گفته دو وزیر کابینه، نتانیاهو گفته که «مئیر بن شبات» مشاور امنیت اسرائیل این ویدئو را به نتانیاهو نشان داده است. بسیاری از وزیران کابینه خواستار دیدن این فیلم بودند و نتانیاهو نیز از شبات خواسته تا این فیلم را برای وزیران ارسال کند.

این فیلم هفته پیش توسط برخی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده بود و نتانیاهو بدون هیچگونه اعتبارسنجی یا تاییدی اقدام به مطرح کردن آن در نشست کابینه میکند.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قربانیان ویروس کرونا رژیم صهیونیستی کرونا در ایران نخست وزیر زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: بازدارندگی نداریم/ گاتلیب: سیلی محکمی از ایران خوردیم

رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، اقدامات کابینه حاکم را عامل از بین‌رفتن بازدارندگی این رژیم در مقابل ایران و محور مقاومت ارزیابی‌کرد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «یائیر لاپید» در یک نشست خبری اعلام کرد: «بنیامین نتانیاهو» و کابینه اش به یک تهدید علیه موجودیت اسرائیل تبدیل شده‌اند.

وی با اعلام این موضوع که اقدامات کابینه نتانیاهو، بازدارندگی رژیم اسرائیل را از بین برده است، گفت: دوستان و دشمنان اسرائیل، این کابینه را ضعیف می‌بینند.

این مقام صهیونیست با اشاره به سفر هفته گذشته خود به آمریکا گفت: من هفته قبل با مقامات ارشد دولت آمریکا در واشنگتن دیدار کردم. آنها از میزان بی مسئولیتی و سوءمدیریت کابینه نتانیاهو متعجب بودند.

لاپید، آمریکا را کماکان متعهد به تامین امنیت رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: نتانیاهو به امنیت ما اهمیت نمی‌دهد و خرابه‌های شهرک‌های نزدیک مرز غزه، خشونت‌های کنترل نشده (صهیونیست های) افراطی و از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل موید این موضوع است.

وی خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام کنست در سرزمین‌های اشغالی شد و گفت: اگر به موقع، از شر کابینه نتانیاهو خلاص نشیم، نابودی ما را به همراه خواهد داشت.

«تالی گاتلیب» عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب حاکم نیز درباره پاسخ موشکی و پهپادی ایران به حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق گفت: به «اسرائیل» توهین شد و سیلی محکمی خوردیم.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اظهارات خبرنگار برجسته اسرائیلی از وحشت در کابینه نتانیاهو
  • اسموتریچ و بن گویر چگونه به عمر سیاسی نتانیاهو پایان خواهند داد؟
  • لاپید: بازدارندگی نداریم/ گاتلیب: سیلی محکمی از ایران خوردیم
  • نتیجه نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در مورد ایران
  • نتانیاهو به وزیران کابینه خود دستور داده سکوت کنند
  • تصویری از نشست کابینه جنگی اسرائیل در زیر زمین
  • گاردین نسبت به تصمیمات آتی کابینه جنگ اسرائیل هشدار داد
  • درخواست بایدن از نتانیاهو برای عدم پاسخ به ایران
  • نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین + عکس
  • نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین!+عکس