Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@12:53:13 GMT

آمریکا مثل حیوان سربریده دست و پا می‌زند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۲۵۵

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ابرقدرتی آمریکا دیگر تمام شده است، گفت: ابرقدرتی رژیم آمریکا دیگر تمام شده و هرکاری بکند مثل حیوان سربریده ای است که دست و پامی زنددیگر قدرت به او برنخواهد. ناطقان: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ابرقدرتی آمریکا دیگر تمام شده است، گفت: عمر رژیم صهیونیستی به ١٠ سال هم نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار محمدرضا نقدی  اظهار کرد: ابرقدرتی رژیم آمریکا دیگر تمام شده و هرکاری بکند مثل حیوان سربریده ای است که دست و پامی زنددیگر قدرت به او برنخواهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: سخن از عمر ۲۵ ساله رژیم صهیونیستی و کم زیاد کردن آن برداشت کاملا غلط از فرمایشات رهبری و روحیه دادن به اسرائیل است عمر منحوس آن رژیم قطعا به ده سال هم نمی رسد شاید به ۵ سال هم نرسد.

نقدی تاکیدکرد که بنده هیچ صفحه ای در توئیتر ندارم و نقل قول‌ها از طرف بنده غلط است.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: امریکا ، قدرت ، ناطقان ، سپاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امریکا قدرت ناطقان سپاه آمریکا دیگر تمام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع نمازگزاران در مشهدالرضا از وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نمازگزاران و  قشر‌های مردم  در مشهد مقدس  امروز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی از عملیات وعده صادق و پاسخ قاطع سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

صد‌ها نفر از مردان و زنان، جوانان و نوجوانان زائر و مجاور در آخرین روز از فرودین  ۱۴۰۳ باری دیگر با حضور پر شور خود خشم و انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند و  با طنین انداز کردن فریاد الله اکبر، با شعار «مرگ بر اسرائیل» پرچم این رژیم اشغالگر و فتنه‌گر را به آتش کشیدند و با اعلام حمایت همه‌جانبه از اقدام غیرتمندانه سپاه پاسداران در مجازات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، این حرکت را تحسین‌برانگیز دانستند.

مردم در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، با غزه همدردیم آماده نبردیم، هیهات من الذله و فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است؛ انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا اعلام  و هر گونه اقدام آمریکای جنایتکار در حمایت از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و درباره هر گونه اقدامی در این زمینه هشدار دادند.

این راهپیمایی  پس از اقامه نماز جمعه  از باب الجواد به سمت چهار راه شهدا برگزار شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب  گذشته ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرد.



دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • حمایت قاطع نمازگزاران در مشهدالرضا از وعده صادق
  • دشمن از کشف حجاب برای از هم پاشیدن نظام خانواده استفاده می کند
  • دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • حمایت سران عشایر و طوایف آبادان از عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد!
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارتخارجه به سپاه احضار شد!
  • ۱۲ موشک هایپرسونیک ایران به اهداف اسرائیلی اصابت کرد /سفیر سوئیس به جای وزارتخارجه به سپاه احضار شد /موشک‌های بالستیک ظرف ۱۵ دقیقه به اسرائیل رسیدند