Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@08:33:02 GMT

آمریکا از مالیات چقدر پول در می آورد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۲۶۹

آمریکا از مالیات چقدر پول در می آورد؟

میزان درآمدهای مالیاتی دولت آمریکا اکنون به حدود ۳.۵ تریلیون دلار رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی اعلام بدهی آمریکا، میزان درآمدهای مالیاتی دولت این کشور تا پایان ماه مارس به سه تریلیون و ۴۲۱ میلیارد و ۸۵۹ میلیون و ۵۶۶ هزار دلار رسیده است. میزان درآمد مالیاتی هر شهروند آمریکایی تاپایان ماه مارس به طور متوسط ۱۰ هزار و ۵۸۰ دلار و میزان درآمد هر مالیات دهنده آمریکایی به طور متوسط ۲۹ هزار و ۴۲۸ دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر میزان مالیات بر درآمد دولت آمریکا تا پایان ماه مارس به یک تریلیون و ۶۴۷ میلیارد و ۵۳۵ میلیون دلار رسیده است. این میزان درآمد برای مالیات ها بر درآمد شرکت های آمریکایی ۲۱۹ میلیارد و ۵۸۹ میلیون دلار بوده است.

تا پایان ماه مارس، نسبت درآمد به تولید ناخاص داخلی این کشور به ۱۶.۶۸ درصد رسیده است. بین بازه زمانی ۱۹۰۰ تا ۲۰۱۹ بیشترین نسبت درآمد به تولید ناخالص داخلی آمریکا مربوط به سال ۲۰۰۰ با ۱۹.۵ درصد و بیشترین نسبتمخارج به تولید ناخالص داخلی مربوط به سال ۲۰۰۰ با ۱۷.۴۵ درصد تولید ناخالص داخلی بوده است.

حجم تولید ناخالص داخلی آمریکا در بازه ۱۲ ماهه منتهی به مارس به ۲۱ تریلیون و ۶۷۱ میلیارد و ۵۷ میلیون دلار رسیده است که بدین ترتیب، آمریکا جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین اقتصاد جهان حفظ کرده است.

جمعیت آمریکا در حال حاضر ۳۲۳ میلیون ۴۵۵ هزار و ۷۹۷ نفر است که از این تعداد، ۱۵۸ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۲۵۲ نفر در بازار کار مشارکت داشته اند. از بین جمعیت شاغل آمریکایی، ۱۲۶ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۴۸ نفر در بخشخصوصی مشغول به کار بوده اند و ۸ میلیون ۹۰۷ هزار و ۹۶۴ نفر نیز خود اشتغال بوده اند.

از بین کل شاغلین آمریکایی، ۱۳۱ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۸۴۷ نفر به صورت تمام وقت و ۲۷ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۷۷۲ نفر به صورت پاره وقت مشغول به کار بوده اند. هم چنین ۵۴ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۷۸۷ نفر بازنشسته تا پایان این ماه درامریکا بوده اند.

تا پایان ماه مارس متوسط قیمت خانه در امریکا ۳۱۲ هزار و ۴۸۷ دلار، متوسط قیمت خودروی جدید ۳۸ هزار و ۴۶۰ دلار و متوسط درآمد سالانه ۳۳ هزار و ۸۹۷ دلار بوده است.

در شرایطی که تا پایان ماه مارس ۳۶ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۲۱۳ آمریکایی در فقر زندگی می‌کرده اند، ۱۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۵۷ نفر یک میلیون دلار یا بیشتر ثروت داشته اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031iC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مالیات تولید ناخالص داخلی تا پایان ماه مارس دلار رسیده میزان درآمد میلیون دلار بوده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، «هر ۵ دقیقه یک بار، یک پیامک دیگر در مورد افزایش قیمت‌ها داریم. همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود. طبقه متوسط در حال فروپاشی‌ست؛ آنها برای خرید از سوپرمارکت وام می‌گیرند و کابینه کنونی توجه نمی‌کند. او (نتانیاهو) توجه نمی‌کند.» اینها نوشته‌های نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون پارلمان این رژیم، یائیر لاپید، در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) است.

روزنامه عبری زبان رژیم صهیونیستی هم از روند افزایش قیمت‌ها طی یک هفته اخیر و پیش‌بینی تحلیلگران از تورم بالاتر خبر داده است.

این روزنامه نوشته است، « پس از اینکه اعلام شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه مارس یک اتفاق غیرمنتظره منفی بود و نگرانی از افزایش مجدد تورم را افزایش داد، انتظار می‌رود که سناریوی هراس و وحشت اقتصادی در اسرائیل تحقق یابد.»

بخش خدمات کار رژیم صهیونیستی هم امروز گزارش داد، از زمان درگیری با حماس و حزب‌الله بیکاری در شهرک‌های این رژیم افزایش یافته است.

تعداد جویندگان کار در شهرک‌های تخلیه شده در ماه مارس ۳.۳ برابر تعداد این افراد در مارس گذشته بوده است.

افرادی که به دنبال کار هستند در سایر شهرک‌های این رژیم نیز در ماه مارس ۱.۴ برابر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

موسسه رتبه‌بندی «اس‌ اند پی گلوبال» هم چند روز پیش رتبه اعتباری بلندمدت اسرائیل را به علت تشدید تنش با ایران کاهش داد که دومین موسسه آمریکایی‌ست که اخیر این اقدام را انجام داده است.

موسسه مودیز هم در ماه فوریه به علت «درگیری مداوم با حماس» کاهش داد که نخستین کاهش رتبه اعتباری این رژیم محسوب می‌شود.

کد خبر 846163 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه گرانی

دیگر خبرها

  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲