Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در پیامی که محمدمهدی شهریاری صادر کرده، آمده‌است: خبر شهادت آقای «رشید شیخ آقایی» بهورز شبکه بهداشت روستای «ناچیت» شهرستان بوکان به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت آذربایجان‌غربی که در خدمت به مردم در راه مبارزه با ویروس کرونا جان خود را از دست داد، موجب اندوه و تأسف شد؛ اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان این بهورز دلسوز را به خانواده سوگوار ایشان و جامعه فرهیخته بهورزان و کادر پزشکی درمانی استان تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استاندار آذربایجان‌غربی طی تماس تلفنی با خانواده‌ شهید شیخ آقایی، از این خانواده‌ دلجویی و با آنان ابراز همدردی کرد.

شهید رشید شیخ آقایی، بهورز شبکه بهداشت روستای «ناچیت» بوکان که علاوه بر خدمت در روستا در بیمارستان بوکان نیز در راه مبارزه با کرونا تلاش می‌کرد، پس از چند روز بستری‌شدن در یکی از بیمارستان‌های ارومیه دعوت حق را لبیک گفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی بیمارستان جامعه خانواده ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این بسته خبری چند خبر کوتاه از شهرستانهای آذربایجان غربی مرور می شود.

 

ارومیه – نجات کوهنوردان

کوهنوردان مصدوم شده در دره جرمی ارومیه نجات یافتند. شامگاه روز جمعه ۳۱ فروردین بر اثر سقوط از ارتفاع دو ‎کوهنورد در ارتفاعات دره جرمی و مصدومیت یک نفر ،نیروهای امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام و فرد مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند.

 نوشین شهر- پیگیری مصوبات سفر استاندار

در جلسه پیگیری و بررسی مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی به بخش نازلو ، ساخت  بیمارستان ، اجرای طرح های فاضلاب و  کنار گذر خروجی نوشین شهر بعنوان مهمترین مصوبات  این سفر اعلام شد که تاکنون اجرایی نشده اند.

خوی- مقاوم سازی مسکن روستایی

به گفته فرماندار خوی از مجموع 29 هزار واحد مسکونی کم دوام در مناطق روستایی بیش از 15 هزار واحد با پرداخت تسهیلات مقاوم سازی شده است

علی نژاد افزود: امسال هم مقاوم سازی بیش از1 هزار و 200 واحد در دستور کار قرار گرفته است .

سلماس- غباروبی مزار شهدا

در حمایت از پاسخ موشکی اخیر سپاه  ، مزار شهدای شهرستان سلماس با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان عطرافشانی و غباروبی شد.

خوی- یادواره شهدا

سرهنگ واحدی فرمانده تیپ 264 شهید عبدی  ارتش در مراسم گرامیداشت 48 هزار شهید ارتش  که در خوی برگزار شد گفت: نیروهای مسلح با وحدت و یکدلی آماده دفاع از حریم و منافع ایران اسلامی و پاسخگویی به  دشمنان هستند .

چهاربرج-یادواره شهدا

و یاد و خاطره ۶۶ شهید شهرستان چهاربرج گرامی داشته شد.

 

 

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از گوشه و کنار آذربایجان غربی در دوم اردیبهشت
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور
  • تقویت شبکه سلامت با اجرای طرح سلامت خانواده