Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:47:08 GMT

یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۲۸۱

یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد

محمد جهین روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وجود محلول ضدعفونی‌کننده با برند تقلبی در بازار، پیگیری موضوع در دستور کار اکیپ‌های گشت مشترک بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ردیابی محل تولید و توزیع این مواد ضدعفونی‌کننده مشخص شد شرکتی خصوصی در شهرک صنعتی مهاباد در حال تولید محلول های غیربهداشتی است که با تایید شبکه بهداشت و درمان و دستور مراجع قضایی از ادامه فعالیت آن جلوگیری و محل تولید پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور عده‌ای افراد سودجو و فرصت‌طلب با توجه به نیاز جامعه به تولید مواد غیرمجاز و تقلبی و جعل عنوان و برچسب شرکت‌های معتبر اقدام کرده‌اند که در این خصوص نظارت ویژه با همکاری عوامل انتظامی، مقامات قضایی و شبکه بهداشت و درمان در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد به شهروندان توصیه کرد اقلام بهداشتی و مورد نیاز برای مقابله با شیوع بیماری کرونا را از مکان‌های معتبر خریداری کنند تا در دام افراد سودجو قرار نگیرند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون تنها ۲ مجوز تولید مواد ضدعفونی‌کننده در مهاباد صادر شده که از فردا، جمعه محصولات این شرکت‌ها در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش ایرنا، دهها هزار لیتر انواع محلول ضدعفونی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی تولید و روانه بازار شده به طوری که بازار این محصول در استان هم اکنون در حالت اشباع قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی جامعه شبکه بهداشت و درمان صنعت معدن و تجارت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت

فضل خرم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سال گذشته با حمایت دولت به رغم تمامی تنگناها و مشکلات، قرارداد ۱۲۲ هزارتن تامین نهاده دامی در ازای تولید قراردادی گوشت قرمز را با جامعه عشایر منعقد کردیم.

به گفته او، بنابر آمار تاکنون ۹۵ هزارتن نهاده دامی در ازای تولید قراردادی گوشت در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت.

خرم ادامه داد: با توجه به انعقاد قرارداد تولید قراردادی ۵۰۰ هزار راس دام، از اواخر خرداد دام های تولیدی روانه بازار می شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عشایر افزود: مرحله بعدی تولیدی قراردادی دام از اواخر تیرماه منعقد می شود که گوشت آن در ماه های آذر، دی و بهمن عرضه می شود.

او گفت: امسال برای ۱.۵ میلیون راس تولید قراردادی دام با عشایر قرارداد منعقد می‌کنیم که براین اساس ۳۰ هزارتن گوشت قرمز در نیمه دوم سال به بازار از این‌ محل عرضه می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت