Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش رویترز، ایران به عنوان خسارت دیده‌ترین کشور خاورمیانه از کرونا، از صندوق بین المللی پول درخواست دریافت ۵ میلیارد دلار از محل بودجه اضطراری این نهاد کرده است.

براساس اظهارات «جهاد آزور» مدیر صندوق بین المللی پول در خاورمیانه و آسیای مرکزی در یک نشست آنلاین، این نهاد جهانی برای آگاهی از نیازهای ایران به منظور به جریان افتادن اقدامات لازم، در حال مذاکره با مقامات این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر صندوق بین المللی پول ایران کرونا خاورمیانه وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ دادن به سوالات درباره رژیم صهیونیستی؛ شرط جدید آلمان برای اعطای حق شهروندی

نانسی فایسر، وزیر کشور آلمان اعلام کرد افرادی که قصد دارند شهروندی آلمان را به دست بیاورند، از این پس باید علاوه بر سوالات پیشین، به پرسش‌هایی درباره زندگی یهودیان و رابطه برلین با رژیم صهیونیستی نیز پاسخ دهند. 

به گزارش میدل ایست آی، وزیر کشور آلمان مدعی شد که پاسخ دادن به این سوالات بخشی از روند ادغام شدن در جامعه مقصد محسوب می‌شود و «هر کس که ارزش‌های آلمان را نداشته باشد، نمی‌تواند پاسپورت آلمانی بگیرد». 

آزمون شهروندی آلمان در حال حاضر شامل ۳۳ سوال است و برای قبولی متقاضی حداقل به ۱۷ پاسخ صحیح نیاز است.گفته شده که ۹ سوال جدید به آزمون اضافه خواهد شد، از جمله این که محل عبادت یهودیان چه نامیده می‌شود، چه زمانی اسرائیل تاسیس شد و اینکه چه کسی اجازه دارد عضو باشگاه ورزشی آلمانی-یهودی «مکابی» شود.

نامزد‌های شهروندی آلمان همچنین باید بدانند برای افرادی که واقعه جعلی هولوکاست را انکار می‌کنند، چه جریمه‌هایی در نظر گرفته شده و دلایل «روابط ویژه» برلین و تل‌آویو چیست. 

گفتنی است، این سوالات جدید بخشی از قانون بازنگری مهاجرت در آلمان است و در حالی به آزمون شهروندی اضافه می‌شود که در میانه جنگ غزه، تجمعات حامیان فلسطین بیش از پیش در این کشور سرکوب می‌شود. 

پیش از این و در دسامبر سال گذشته، ایالت زاکسن-آنهالت آلمان متقاضیان شهروندی را موظف کرده بود که در بیانیه‌ای رسمی حق موجودیت اسرائیل را به رسمیت بشناسند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هراس صهیونیست‌ها از افشای هویت خود در رویدادهای بین‌المللی
  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی «هما»
  • ازسرگیری کمک مالی فرانسه به نهاد امدادی سازمان ملل برای فلسطین
  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • پاسخ دادن به سوالات درباره رژیم صهیونیستی؛ شرط جدید آلمان برای اعطای حق شهروندی
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاورد‌های پولی و مالی برای ایران چیست؟
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد
  • صندوق بین المللی پول۸۸۰ میلیون دلار به اوکراین داد
  • فروردین ۱۳۵۷؛ ریال ایران دوازدهمین ارز معتبر جهان شد