Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@11:04:59 GMT

ابتلای 26 هزار آمریکایی به کرونا طی 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۳۵۰

ابتلای 26 هزار آمریکایی به کرونا طی 24 ساعت گذشته

طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای دست کم ۲۶ هزار آمریکایی به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است تا بدین ترتیب مجموع مبتلایان در این کشور به ۲۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر برسد.

به گزارش فارس، همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۹۰ مبتلا به کرونا در آمریکا جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۴۸۴۳ نفر رسید.

«مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی خطاب به شهروندان این کشور گفت که روزهای سختی در انتظار شما قرار دارد اما آینده در دستان شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنانش گفت: «در حال حاضر سناریویی که در انتظار آمریکاست بسیار شبیه به ایتالیا است.»

روز سه شنبه نیز «آندریو کوومو» فرماندار ایالت نیویورک هشدار داد که هنوز نبرد اصلی با ویروس کرونا در آمریکا فرا نرسیده و اوج شیوع این ویروس طی 14 تا 30 روز آینده روی خواهد داد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031iE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید

وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به چین که به دنبال حل‌وفصل مسائلی است که می‌تواند روابط تازه بهبود یافته این دو کشور را به خطر بیندازد، امروز – پنجشنبه – از چین خواست تا «رفتار عادلانه‌ای» در برابر شرکت‌های آمریکایی در پیش بگیرد.

به گزارش ایسنا، سفر «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به چین تازه‌ترین دیدار سطح بالا میان این دو کشور است و آنها درباره مسائلی نظیر تجارت جهانی و ارتباطات نظامی گفت‌وگو و رایزنی کرده‌اند.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد که روابط واشنگتن و پکن به طور فزاینده‌ای بر سر مشکلاتی مثل چگونگی فعالیت شرکت‌های آمریکایی در چین، صادرات چین و ظرفیت تولید و هم‌چنین حمایت پکن از مسکو در جنگ اوکراین به مشکل برخورد کرده و اختلافاتی به وجود آمده است.

«متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به نشستی که با مقام رسمی چینی در شانگهای برگزار شده، گفت که بلینکن نگرانی‌هایی را در رابطه با «سیاست‌های تجارت» عنوان کرده است.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: «ایالات متحده به دنبال رقابت اقتصادی سالم با جمهوری خلق چین است و می‌خواهد رفتار عادلانه‌ای در قبال کارگران و شرکت‌های آمریکایی فعال در چین اتخاذ شود.»

چین «انتقادات بی‌اساسی» را مبنی بر اینکه ظرفیت تولیدش «بیش از حد» است، رد کرده و افزود که صنایع این کشور، از وسایل نقلیه الکتریکی گرفته تا پنل‌های خورشیدی، «رقابتی و نوآور» هستند.

آنتونی بلینکن فردا جمعه جهت دیدار با «وانگ یی» وزیر امور خارجه چین و احتمالا دیدار با «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور این کشور به پکن سفر خواهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا