Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:36:08 GMT

رییس پلیس راه: ۱۰۰ راه ورود و خروج در ایلام مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۳۸۰

رییس پلیس راه: ۱۰۰ راه ورود و خروج در ایلام مسدود است

سرهنگ رضا همتی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به دستور ستاد مبارزه با کرونا همه مسیرهای جاده ای بین شهری و راه های منتهی به تفرجگاه ها مسدود شده است و گردشگران اجاره ورود به اماکن گردشگری را ندارند.

وی ضمن تشکر از مردم استان برای عدم خروج آنها از منازل خود در سیزده فروردین و همکاری آنها با مسوولان، افزود: معدودی از خانواده ها بر طبق سنت سیزده بدر به قصد گردش در طبیعت از منازل بیرون آمده بودند اما این اندک خانواده ها توسط نیروی انتظامی و پلیس راه مستقر در تمام گلوگاه های ورودی و خروجی به منازل خود بازگشت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافران به شهرهای خود بازگردند/احتمال محدودیت بیشتر ترددها در روزهای آینده

همتی زاده در خصوص باقیمانده مسافران نوروزی غیرمقیم حاضر در استان هم تاکید کرد: این مسافران هر چه زودتر به استان های مبدا خود برگردند قبل از اینکه در طول مسیر رفتن به استان محل سکونت خود با مشکل مواجه شوند زیرا احتمال اینکه در روزهای آینده مقررات ترددهای بین شهری سختگیرانه تر شود وجود دارد.

وی یادآور شد: تا ۲۰ فروردین ماه ۴۰ تیم گشتی پلیس راه در تمام مسیرهای فرعی و اصلی استان گشت زنی می کنند تا با هرگونه تخلفی از سوی رانندگانی که دستورالعمل های ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم تردد بین شهری را نقض کنند، برخورد شود.

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی هزار و ۷۰۰ خودرو 

رییس پلیس راه ایلام گفت: تاکنون یک هزار و ۷۰۰ خودرو افراد متخلف و متمرد از قانون فاصله گذاری اجتماعی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی شده اند و ۲۰ خودرو از این وسایل نقلیه به علت عدم همکاری راننده و سرنشینان آنها با پلیس توقیف و روانه پارکینگ پلیس شده اند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت سفر بین شهری مسافران از هفته گذشته رسما به استان های سراسر کشور ابلاغ شد و مسافران غیر مقیم باید سریع به استان های محل سکونت خود برگردند و هیچ مسافرت جدیدی نیز صورت نمی گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه طبیعت گردشگری مسافران نوروزی نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بین شهری پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد