Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در راستای فرمان فرماندهی معظم کل قوا به سردار سرلشکر "باقری" رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در زمینه مقابله با ویروس کرونا که بر لزوم سازماندهی این خدمات در قالب یک "قرارگاه بهداشتی و درمانی" تاکید کردند، نیروی انتظامی نیز همگام با دیگر نیرو‌های مسلح و دیگر دستگاه‌ها با تمام توان وارد عمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مجموعه انتظامی استان اصفهان نیز از همان دقایق اولیه شروع طرح با تمام توان و بکارگیری همه تجهیزات در کنار دیگر دستگاه‌ها پای کار ایستاد.

او با اشاره به اینکه اجرای این طرح مستلزم مشارکت و تعامل مردمی است بیان داشت: ماموران انتظامی استان اصفهان در بیش از ۵۰۰ نقطه با همکاری تنگاتنگ عزیزان بسیج و دلاور مردان ارتش مستقر هستند و از ورود مسافران و خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های این استان جلوگیری می‌کند و خودرو‌های غیر بومی فقط اجازه تردد از کنار گذر شهر‌ها را دارند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه ۷۰۰ دوربین ثبت تخلفات نیز در استان اصفهان فعال هستند و رانندگان متخلف را اعمال قانون می‌کنند اظهار داشت: خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی حق تردد به شهر و استان اصفهان را ندارند و تمامی تفرجگاه‌ها و محل‌های گردشگری تعطیل شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: از دقایق اولیه صبح روز چهارشنبه مورخه ۱۳ فروردین ماه نیز چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان به حالت چشمک زن در آمدند و چراغ سبزی وجود ندارد.

سردار مهدی معصوم بیگی از تعطیلی برخی صنوف غیر ضروری خبر داد و اظهار داشت: واحد‌های صنفی که مایحتاج ضروری مردمی را تامین می‌کنند مانند نانوایی های، سوپر مارکت ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و خوراکی و ... فعالیت می‌کنند و دیگر اماکنی که فعالیت آن‌ها غیر ضروری است تعطیل هستند و اگر کسانی موارد قانونی و بهداشتی را رعایت نکنند با آنان برخورد قاطع می‌شود، ضمن اینکه تاکنون بیش از ۶۷۰ مغازه که رعایت مقررات را نکرده اند پلمب شده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و انتقال به پارکینگ خودرو‌های متخلف خبر داد و خاطر نشان کرد: بحمدالله در این طرح کلیه دستگاه‌های اجرایی پای کار آمده اند و همکاری بسیار خوبی از سوی مردم فهیم اصفهان با پلیس وجود دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی اصفهان ممنوعیت خودروهای غیر بومی دوربین ثبت تخلفات تعطیلی صنوف انتظامی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ستاد سیل خدمات شهری در کنار ستاد سفر شهر اصفهان

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با بارندگی‌های نوروزی، ستاد سیل در کنار ستاد سفر در باغ فدک مستقر می‌شوند، همچنین اکیپ‌های ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه فعال هستند.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کمیته خدمات شهری در حال خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلفی از جمله نظافت شهری و اقداماتی همچون اسکان مسافران نوروزی، هدایت مسافران، ستادهای هدایت و ساماندهی اسکان مسافران است.

وی افزود: در دو سال اخیر هماهنگی خوبی با اداره هواشناسی صورت گرفته است، از این‌رو یک تا دو روز قبل از بارندگی، ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر فعال می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: با بارندگی‌های نوروزی، ستاد سیل در کنار ستاد سفر در باغ فدک مستقر می‌شود، همچنین اکیپ‌های ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه فعال هستند.

میرعسگری با بیان اینکه در حال حاضر با مشکل خاصی در زمینه آب‌گرفتگی مواجه نشده‌ایم، گفت: آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران در زمان‌های بارانی هستیم.

کد خبر 739052

دیگر خبرها

  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • توقیف ساعتی خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • دوربین بر روی لباس نیرو‌های شهربان و حریم بان/ هوشمندسازی تخلفات در حریم را کاهش می‌دهد+ فیلم
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم قزوین
  • فعالیت ستاد سیل خدمات شهری در کنار ستاد سفر شهر اصفهان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • آسمان ابری بویین میاندشت از لنز دوربین شهروند خبرنگار