Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان لزوم تداوم پویش در خانه بمانیم را مورد تأکید قرار داد و گفت: مهار کرونا در گیلان به مشارکت مردم با برنامه‌های وزارت بهداشت و خودمراقبتی آنان بستگی دارد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، تداوم پویش در خانه بمانیم را لازم دانست و با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال سختگیری در ترددها باید زودتر از این‌ها در کشور و استان گیلان انجام می‌شد اظهار داشت: مهار کرونا در گیلان به مشارکت مردم با برنامه‌های وزارت بهداشت و خودمراقبتی آنان بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با تأکید بر اینکه شواهد و قرائن شروع پیک دوم ویروس کرونا در استان هنوز مشاهده نشده است وقوع آن را محتمل خواند و عنوان کرد: بنده از مدت‌ها قبل در مورد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور هشدار داده بودم و آمارهای اعلامی وزارت بهداشت هم از تحقق آن حکایت دارد.

قربانی شیب کند ابتلا به ویروس کرونا در گیلان تا حدود 15 فروردین را مسئله‌ای که وی قبلاً از وقوع آن در صورت اجرای مطلوب برنامه‌های ستاد مبارزه با کرونا استان خبر داده بود تلقی کرد و ابراز داشت: با توجه به اجرای قابل قبول طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در همین‌جا لازم است از عموم مردم استان گیلان تشکر و قدردانی کنم.

داروی "favipiravir" بر روی بیماران کرونایی موثر استوزیر بهداشت رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا مبتلا شدسنگ تمام گروه‌های جهادی لرستان در مقابله با کرونا / آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با جهادگران

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اعمال یک مدیریت جامع و کامل برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان گیلان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: گیلان در روزهای نخستین شروع ویروس کرونا شرایط بسیار بغرنج و وحشتناکی داشت اما در حال حاضر با مشارکت خوب مردم وضعیت استان بهتر شده است.

وی تسلط متولیان وزارت بهداشت و درمان به وضعیت کشور در ستاد بحران مبارزه با کرونا را کاملاً محسوس خواند و با بیان اینکه نگرانی‌ها در گیلان بابت برگشت شیوع گسترده کرونا همچنان ادامه دارد افزود: ادامه همکاری مردم در روزهای باقیمانده از فروردین 99 باعث می‌شود بتوانیم شیب کند ابتلا به کرونا را در استان به طور کامل تثبیت کنیم.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان سازمان غذا و دارو، وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر نحوه توزیع اقلام دارویی و بهداشتی نظارت دارند ابراز داشت: کمبودهایی به ویژه در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در داروخانه‌های استان گیلان وجود داشت که بخش زیادی از آن برطرف شد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از اجرای تدابیر شدید امنیتی در محورهای ورودی و خروجی استان به ویژه در روز 13 فروردین امسال تصریح کرد: جریمه‌های 500 هزار تومانی، بازگشت دادن مسافران و افراد غیربومی و توقف یک ماهه خودروها در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی آثار بسیار مطلوبی داشته است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه برای جبران و رفع مشکلات و کمبود بیمارستان‌های گیلان در حوزه تجهیزات پزشکی و لوازم مخصوص رایزنی‌های گسترده‌ای با وزارت بهداشت و درمات انجام شده است عنوان کرد: ادامه پویش در خانه بمانیم سخت است اما با این حال انتظار داریم مردم برای شکست کرونا نسبت به آن وفادار باشند.

به گزارش تسنیم، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت و درمان دیروز آخرین آمارها از شیوع ویروس کرونا در کشور را مطرح کرد و با بیان اینکه طبق یافته‌های قطعی آزمایشگاهی، 2 هزار و 987 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند تعداد کل بیماران مبتلا شده به این بیماری را 47 هزار و 593 نفر اعلام کرد.

وی از بهبود یافتن 15 هزار و 473 نفر از بیماران مبتلا به این بیماری و ترخیص آنان خبر داد؛ علاوه بر این‌ها بر اساس آمارهای وزارت بهداشت در طول ساعات گذشته 138 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در کشور جان خود را از دست دادند به طوری‌که شمار جان‌باختگان این بیماری در کشور تا دیروز مجموعاً به 3 هزار و 36 نفر رسید.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت و درمان 3 هزار و 871 نفر از مبتلایان به ویروس کووید 19 نیز در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

انتهای پیام/614/ ت

R7877/P/S6,71/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت و درمان پویش در خانه بمانیم ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا در گیلان بیماران مبتلا استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی صبح چهارشنبه در سفر کاری به آذربایجان شرقی گفت: امسال ۹ تا ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به این تعداد افزوده می‌شود.

رحیمی گفت: در این مدت ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب ۲۶ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعداً متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

کد خبر 6080841

دیگر خبرها

  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت